Νέα Ελληνικά ΕΠΑ.Λ & Ενδοσχολικές ΓΕΛ: Εκδόσεις Χατζηθωμά

Νέα Ελληνικά ΕΠΑ.Λ & Ενδοσχολικές ΓΕΛ: Εκδόσεις Χατζηθωμά

Στις 11-10-18 το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε ενημερωτικό έγγραφο στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στα Λύκεια της χώρας με το οποίο γνωστοποιούσε την αλλαγή του τρόπου αξιολόγησης του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στην Α και Β Λυκείου.

Σύμφωνα με τις νέες ανακοινώσεις οι μαθητές στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα εξετάζονται σε ένα ενιαίο τρίωρο από κοινού στην Νεοελληνική Λογοτεχνία και την Έκθεση. Πέρα από τις  αλλαγές στον τρόπο επιμερισμού των μορίων κατά την αξιολόγηση το επίμαχο σημείο είναι ότι οι μαθητές πλέον θα εξετάζονται σε αδίδακτο λογοτεχνικό κείμενο (ποίημα ή διήγημα ή απόσπασμα από μυθιστόρημα ή θεατρικό έργο). Η παραπάνω απαίτηση δημιουργεί πρόσθετο φόρτο εργασίας για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι καλούνται να εντοπίσουν και να διαμορφώσουν λογοτεχνικά κείμενα κατάλληλα για τις ανάγκες της νέας μορφής της εξέτασης.

Οι Εκδόσεις Χατζηθωμά για μία ακόμη φορά αποδεικνύονται πολύτιμος αρωγός στο έργο των εκπαιδευτικών. Μετά την κυκλοφορία του βιβλίου 4500 Ασκήσεις Έκφρασης Έκθεσης και Ασκήσεις Λογοτεχνίας το καλοκαίρι έρχονται να προσθέσουν στον κατάλογό τους ένα ακόμη εξειδικευμένο βιβλίο για τη συνεξέταση Λογοτεχνίας και Έκθεσης στα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑ.Λ. Το νέο βιβλίο ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες εκπαιδευτικών και μαθητών για όλες τις τάξεις του Λυκείου και καλύπτει κάθε πτυχή της νέας μορφής εξέτασης.

Η ύπαρξη 36 κριτηρίων συνεξέτασης γλώσσας και λογοτεχνίας καλύπτει το σύνολο των εξεταζόμενων θεματικών ενοτήτων καθιστώντας το εγχειρίδιο ιδανικό για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Σε αυτό οι μαθητές θα βρουν:

  • Ολοκληρωμένη θεωρία για το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας (πειθώ, περίληψη,μεθοδολογία σύνταξης μικροκειμένων, τρόποι ανάπτυξης παραγράφων, συνοχή, συνεκτικότητα, λειτουργίες της γλώσσας, ευθύς και πλάγιος λόγος, ύφος κειμένου, σημεία στίξης, παραγωγή γραπτού λόγου, επικοινωνιακό πλαίσιο).
  • Θεωρία της λογοτεχνίας που θα επιτρέψει στον αναγνώστη να κατανοήσει πληρέστερα τις διάφορες τεχνικές δόμησης και έκφρασης του λογοτεχνικού λόγου. Ειδικότερα,αναλύονται οι αφηγηματικές τεχνικές, το είδος του αφηγητή, τα εκφραστικά μέσα, τα ρηματικά πρόσωπα, τα σύμβολα, οι φωνές, τα πρόσωπα, ο χώρος και ο χρόνος. Επιπλέον, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις ασκήσεις δημιουργικής γραφής.
  • Εφαρμογές και υποδειγματικές απαντήσεις στα ζητούμενα κάθε δραστηριότητας, ώστε να μπορέσει ο μαθητής να απαντά εύστοχα και με ακρίβεια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιλογή των κειμένων που έχουν χρησιμοποιηθεί στα κριτήρια αξιολόγησης έχει γίνει με βασική επιδίωξη να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με έργα διαφόρων κειμενικών ειδών από την ελληνική αλλά και την παγκόσμια γραμματεία.

Το βιβλίο συνοδεύεται από βιβλίο απαντήσεων, στο οποίο υπάρχουν οι απαντήσεις των ασκήσεων θεωρίας και των κριτηρίων συνεξέτασης.
Το βιβλίο διατίθεται ήδη σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία, ενώ μπορείτε να το παραγγείλετε ηλεκτρονικά είτε από τις είτε από το .
Η Ομάδα του filologikaGR αναγνωρίζοντας την αξία του συγκεκριμένου διδακτικού εγχειριδίου το έχει ήδη παρουσιάσει στο κοινό της μέσω της διενέργειας διαγωνισμού με έπαθλο 5 αντίτυπα. Μέσα στις επόμενες μέρες, πιστοί στο πνεύμα της συναδελφικότητας θα διοργανώσουμε και νέο διαγωνισμό για ισάριθμα βιβλία προκειμένου 5 τυχεροί να μπορέσουν να το αποκτήσουν δωρεάν.
Η Ομάδα του filologika.gr

Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την εκπαίδευση ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook, και διαβάστε παρόμοια προτεινόμενα θέματα της επικαιρότητας ακριβώς από κάτω!

Η Ομάδα του filologika.gr

Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την εκπαίδευση ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook, και διαβάστε παρόμοια προτεινόμενα θέματα της επικαιρότητας ακριβώς από κάτω!

0
Would love your thoughts, please comment.x