Κριτήριο Αξιολόγησης Λατινικά Ενότητες 11-13 Απαντήσεις (νέα μορφή)

Κριτήριο Αξιολόγησης Λατινικά Ενότητες 11-13 Απαντήσεις (νέα μορφή)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:

Απαντήσεις

Κριτήριο Αξιολόγησης Λατινικά Ενότητες 11-13

Παρατηρήσεις Α΄ Ομάδας

Α. Τότε ο Σουλπίκιος Γάλλος μίλησε για τη φύση του ουρανού και τη στάση και τις κινήσεις των αστεριών και της σελήνης, και μ’ αυτόν τον τρόπο έστειλε τον στρατό στη μάχη πρόθυμο. Έτσι, οι ελευθέριες τέχνες του Γάλλου άνοιξαν τον δρόμο για τη λαμπρή εκείνη νίκη του Παύλου. Επειδή εκείνος είχε νικήσει τον φόβο του ρωμαϊκού στρατού, ο στρατηγός μπόρεσε να νικήσει τους αντιπάλους.

Β.1 ΛΑΘΟΣ,

ΣΩΣΤΟ,

ΣΩΣΤΟ,

ΣΩΣΤΟ,

ΛΑΘΟΣ.

Β.2 Η φράση “Hannibal ante portas Roma”, δηλαδή, ο Αννίβας προ των πυλών είναι μια φράση που σημάδεψε τη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία για χρόνια. Και αυτό διότι ο Αννίβας υπήρξε από τους μεγαλύτερους στρατηλάτες. Αυτό διαφαίνεται από τις παρακάτω φράσεις του κειμένου:

  • omnes gentes Hispaniae bello superāvit
  • Saguntum vi expugnāvit.
  • Ubi in Italiā fuit, apud Ticīnum, Trebiam, Trasumēnum et Cannas copias Rōmanōrum profligāvit et delēvit.
  • Populus Rōmānus cladem Cannensem pavidus audīvit.
  • In agro Falerno Hannibal ex insidiis Fabii Maximi.

Β.3 reportaverunt- vesperum- complexum- pugnam- illustris

B.4 Ex officio ο πρωθυπουργός διαβεβαίωσε ότι σύντομα θα νικήσουμε τον ιό της πανδημίας και θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα.

Οι ζημιές που προκλήθηκαν από τον σεισμό καταγράφηκαν in situ.

Γ.1

i-2

ii-3

iii-1

iv-5

v-4

Γ.2 complet-complebat-complebit-complevit-compleverat-compleverit

currit-currebat-curret-cucurrit-cucurrerat-cucurrerit

vincere- victurum esse- vicisse

Γ.3

1.b

2.b

3.a

4.a

5.b

Δ.1 Ibi Hannibal bellum cum Romanis componere frusta cupivit: εμπρόθετος επιρρηματικός προσδιορισμός της εχθρικής διάθεσης.

Ut domum ad vesperum rediit:εμπρόθετος επιρρηματικός προσδιορισμός του χρόνου (χρονική προσέγγιση).

Pater filiae osculum dedit: έμμεσο αντικείμενο στο dedit.

tum Sulpicius Gallus de caeli ratione: de ratione: εμπρόθετος προσδιορισμός της αναφοράς, caeli: γενική κτητική στο ratione.

imperator adversarios vincere potuit.: αντικείμενο του απαρεμφάτου vincere.

 

Δ.2 ΣΩΣΤΟ- ΛΑΘΟΣ- ΣΩΣΤΟ- ΛΑΘΟΣ- ΛΑΘΟΣ

 

 

 

 

Για να δείτε τις ερωτήσεις του κριτηρίου επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο: 

Κριτήριο Αξιολόγησης Λατινικά Ενότητες 11 -13

Οι απαντήσεις που μόλις διαβάσατε αφορούν κριτήριο αξιολόγησης το οποίο συντάχθηκε για να πληροί τις νέες ανάγκες αξιολόγησης σύμφωνα με τις πρόσφατες αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών των Λατινικών στην Β’ Λυκείου και προέρχονται από τις προσωπικές σημειώσεις της συναδέλφου-συγγραφέα Άννα Σιάτρα, η οποία το παραχώρησε στον ιστότοπό μας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους υπόλοιπους συναδέλφους.

Την ευχαριστούμε από καρδιάς και της ευχόμαστε κάθε επιτυχία όχι μόνο στον επαγγελματικό στίβο αλλά και στην προσωπική της ζωή.

Για να μεταβείτε σε άλλη Ενότητα των Λατινικών Β’ Λυκείου, επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο από τον παρακάτω πίνακα:

 

Λατινικά Β ΛυκείουΛατινικα: Στόχοι Διδασκαλίας-Διδακτική πρόταση
Ενότητα 1Ενότητα 2
Ενότητα 3Ενότητα 4
Ενότητα 5Ενότητα 6
Ενότητα 7Ενότητα 8
Ενότητα 9Ενότητα 10
Ενότητα 11Ενότητα 12
Ενότητα 13Ενότητα 14
Ενότητα 15Ενότητα 16
Ενότητα 17Ενότητα 18
Ενότητα 19Ενότητα 20
Ασκήσεις Γραμματικής Ενότητα 1Ασκήσεις Γραμματικής Ενότητα 2
Ασκήσεις Γραμματικής Ενότητα 3Ασκήσεις Γραμματικής Ενότητα 4
Ασκήσεις Γραμματικής Ενότητα 5Ασκήσεις Γραμματικής Ενότητα 6
Ασκήσεις Γραμματικής Ενότητα 7
Φύλλο Εργασίας Ενότητα 16Φύλλο Εργασίας Ενότητα 16 Απαντήσεις
Φύλλο Εργασίας Ενότητα 17Φύλλο Εργασίας Ενότητα 17 Απαντήσεις
Φύλλο Εργασίας Ενότητα 18Φύλλο Εργασίας Ενότητα 18 Απαντήσεις
Φύλλο Εργασίας Ενότητα 19Φύλλο Εργασίας Ενότητα 19 Απαντήσεις
Φύλλο Εργασίας Ενότητα 20Φύλλο Εργασίας Ενότητα 20 Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 1 & 3Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 1 & 3 Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 1 - 3Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 1 - 3 Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 2-4 Θέμα 15434 (Τράπεζα Θεμάτων)Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 2-4 Θέμα 15434 (Τράπεζα Θεμάτων) Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 3 & 4 Θέμα 17837 (Τράπεζα Θεμάτων)Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 3 & 4 Θέμα 17837 (Τράπεζα Θεμάτων) Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 4-5Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 4-5 Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 4-6Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 4-6 Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 4 & 6 & 10 Θέμα 15473 (Τράπεζα Θεμάτων)Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 4 & 6 & 10 Θέμα 15473 (Τράπεζα Θεμάτων) Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 7 & 13 Θέμα 15630 (Τράπεζα Θεμάτων)Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 7 & 13 Θέμα 15630 (Τράπεζα Θεμάτων) Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 8-11Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 8-11 Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 10 & 15 Θέμα 15702 (Τράπεζα Θεμάτων)Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 10 & 15 Θέμα 15702 (Τράπεζα Θεμάτων) Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 11-13Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 11-13 Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 12 & 14 Θέμα 15315 (Τράπεζα Θεμάτων)Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 12 & 14 Θέμα 15315 (Τράπεζα Θεμάτων) Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 13 & 15 Θέμα 31684 (Τράπεζα Θεμάτων)Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 13 & 15 Θέμα 31684 (Τράπεζα Θεμάτων) Απαντήσεις
Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 14-15Κριτήριο Αξιολόγησης Ενότητες 14-15 Απαντήσεις
Μετατροπή Σύνταξης: Ενεργητική-Παθητική

Η ομάδα του filologika.gr 


Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την προετοιμασία για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook.