Κριτήριο Αξιολόγησης Ιστορία Προσανατολισμού Προσομοιωτικό 3 (Απαντήσεις)
Για να μεταφερθείτε σε κάποια άλλη ενότητα της Ιστορίας Προσανατολισμού της Γ’ Λυκείου επιλέξτε την αντίστοιχη σελίδα από το παρακάτω μενού:
ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ No 3 (ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ)
Εφ’ όλης της Ύλης
Ομάδα Α
Θέμα Α1
α. σελ. 61: Το «Προσωρινόν πολίτευμα» της Επιδαύρου … προκρίτων.
β. σελ. 39: Το 1856 στην Οθωμανική Αυτοκρατορία εφαρμόστηκαν … προσφέρει.
γ. σελ. 135: Η Κρητική επανάσταση του 1866 – 1869 … του κρητικού αγώνα.
Θέμα Α2
α. Σ
β. Λ
γ. Σ
δ. Σ
ε. Λ
Θέμα Β1
Η απάντηση βρίσκεται στις σελίδες 72 – 73 του σχολικού βιβλίου: Με το Σύνταγμα του 1844 μεταξύ άλλων κατοχυρωνόταν, με ελάχιστους περιορισμούς… πρωτοπορία. Το δικαίωμα της καθολικής ψηφοφορίας δημιούργησε νέους όρους … (…, προοδευτικά – συντηρητικά).
Θέμα Β2
α) Η απάντηση βρίσκεται στις σελίδες 108 – 110 του σχολικού βιβλίου: Το δημοψήφισμα της 3ης Νοεμβρίου του 1935 …ιστορίας της Ελλάδας.
β) Η απάντηση βρίσκεται στη σελίδα 54 του σχολικού βιβλίου: [Η κρίση του 1932, πέρα από τις οικονομικές συνέπειες,] είχε πολύ σημαντικές επιπτώσεις και στο πολιτικό πεδίο. Τα ισχυρά … δικτατορίας.
Ομάδα Β
Θέμα Γ1
α) Η απάντηση βρίσκεται στις σελίδες 15 & 65 – 66 του σχολικού βιβλίου:
[Σελ. 15] Η πρόοδος του εκτός των εθνικών συνόρων ελληνισμού ταλάνιζε… συνόρων.
[Σελ. 65 – 66] Συγκεκριμένα, το 1844 ο Κωλέττης διατύπωσε με σαφήνεια στην Εθνοσυνέλευση «Μεγάλη Ιδέα»: … του τμήματος.
+ Αξιοποίηση του Κειμένου Α
β) Η απάντηση βρίσκεται στις σελίδες 65 – 66 του σχολικού βιβλίου:
[Σελ. 66] Το γαλλικό κόμμα υποστήριζε την πολιτική διεύρυνσης … «εθνικό κόμμα».
+ αξιοποίηση Κειμένου Α
[Σελ. 65]Οι ηγέτες και οι οπαδοί του αγγλικού κόμματος … τις εξελίξεις στην Οθωμανική αυτοκρατορία.
+ αξιοποίηση Κειμένου Β
γ) Επιπτώσεις της «Μεγάλης Ιδέας» τον 19ο αιώνα:
[Σελ. 16] Η έντονη παρουσία της εθνικής αυτής ιδεολογίας… εθνικών κρίσεων.
Επιπτώσεις της «Μεγάλης Ιδέας» τον 20ο αιώνα:
[Σελ. 48] Ο Βενιζέλος, προκειμένου να διαμορφώσει και να υλοποιήσει τις νέες επιλογές, συσπείρωσε γύρω του μια δραστήρια αστική τάξη … παρά τις αυξημένες στρατιωτικές δαπάνες.
+ αξιοποίηση Κειμένου Γ
Τα παραθέματα έχουν αντληθεί από την Κ.Ε.Ε.
Θέμα Δ1
Η απάντηση και των δύο υποερωτημάτων βρίσκεται στις σελίδες 131 – 133 του σχολικού βιβλίου:Η διαμάχη αυτοχθόνων και ετεροχθόνων
+ παράλληλη αξιοποίηση των Κειμένων με τη μέθοδο της σύνθεσης
Το Δ1 Θέμα έχει αντληθεί από τα θέματα της Κ.Ε.Ε.
Για να δείτε το Κριτήριο Αξιολόγησης στο οποίο αναφέρονται οι παραπάνω απαντήσεις επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
Προσομοιωτικό Κριτήριο Αξιολόγησης Ιστορίας Προσανατολισμού Νο 3
Το κριτήριο αξιολόγησης που μόλις διαβάσατε προετοίμασε η εκλεκτή συνάδελφος Σιάσιου Μάγδα, η οποία στη συνέχεια το παραχώρησε στον ιστότοπό μας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους υπόλοιπους συναδέλφους.
Την ευχαριστούμε από καρδιάς και της ευχόμαστε κάθε επιτυχία όχι μόνο στον επαγγελματικό στίβο αλλά και στην προσωπική της ζωή.
Για να μεταβείτε σε κάποιο άλλο Κεφάλαιο ή Ενότητα της Ιστορίας Ανθρωπιστικών Σπουδών της Γ’ Λυκείου, επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο από τους παρακάτω πίνακες:
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (1821-1936)
ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (1821-1930)
ΤΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΠΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ
ΚΑΤΑ ΤΟ 19ο ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Η Ομάδα του filologika.gr
Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν τα Φιλολογικά μαθήματα ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook.