Τηλεκπαίδευση: Κριτήριο Ενιαίας Εξέτασης Γ Λυκείου - Απαντήσεις

Τηλεκπαίδευση: Κριτήριο Ενιαίας Εξέτασης Γ Λυκείου – Απαντήσεις

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:

Απαντήσεις

Τηλεκπαίδευση: Κριτήριο Ενιαίας Εξέτασης Γ Λυκείου – Απαντήσεις

ΘΕΜΑ Α

Η αρθρογράφος εστιάζει στα οφέλη της τηλεκπαίδευσης, αναφερόμενη στην εύκολη πρόσβαση και χρήση των νέων δεδομένων, τη δυνατότητα συνεργασίας και διάδοσης εκπαιδευτικού υλικού. Επιτυγχάνεται, παράλληλα, η ισότητα ευκαιριών στην εκπαίδευση, η εξοικονόμηση χρόνου, η ελκυστικότητα των νέων τεχνολογιών και η αύξηση της συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία. Τέλος, είναι δυνατή η παροχή γνωστικού υλικού προσαρμοσμένου σε ειδικές μαθησιακές ανάγκες και η διαθεματική σύνδεση ανάλογα με τα διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία. (68 λέξεις).

Μονάδες 15

ΘΕΜΑ Β

Β1

α. Σωστό (παράγραφος 1η «Εσπευσμένα οι φορείς εκπαίδευσης…τα καθιστούν αναγκαία»)

β. Λάθος (παράγραφος 3η «Αναμφισβήτητα τα οφέλη…πανδημίας»)

γ. Λάθος (παράγραφος 6η «Το ζητούμενο δεν είναι…και την πρόοδο»)

δ. Λάθος (παράγραφος 1η «Η απόσταση…πολιτισμική»)

ε. Σωστό (παράγραφος 9η «Ο σημερινός δάσκαλος…που τον ξεπερνά»)

Μονάδες 15

Β2

α. Στην άλλη πλευρά της τηλεκπαιδευτικής αισιόδοξης(θετικής) στάσης βρίσκονται και αυτοί που ξεχωρίζουν κινδύνους, αισθανόμενοι ότι οι νέες τεχνολογίες δεν αποτελούν θεραπεία / λύση για κάθε πρόβλημα, η διάθεση και η εφαρμογή τους δεν είναι ίδιες/ όμοιες και πετυχημένες σε κάθε σχολείο.

Μονάδες 5

β. Μπορούμε να αξιοποιήσουμε τρία από τα παρακάτω στοιχεία:

Η συντάκτρια του κειμένου Α προσεγγίζει το θέμα με αντικειμενική στάση, μέσω της παρουσίασης και των δύο εκφάνσεων του ζητήματος(θετική και αρνητική πλευρά της τηλεκπαίδευσης) της κυρίαρχης χρήσης του γ΄ενικού (2η παράγραφος: «Η πρόσβαση και η χρήση του δεν απαιτεί… στον εκπαιδευόμενο») και γ΄ πληθυντικού προσώπου (3η παράγραφος: «Αναμφισβήτητα τα οφέλη που προκύπτουν…της πανδημίας»), της κυριολεκτικής χρήσης της γλώσσας, της επίκλησης της λογικής με επιχειρήματα (4η παράγραφος: «Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι εξίσου σημαντικός, παραμένει στο επίκεντρο, καθώς αποτελεί τον αρωγό, σύμβουλο, οργανωτή, καθοδηγητή, συντονιστή, εμπνευστή και δημιουργό της όλης διαδικασίας») και τεκμήρια, όπως επικαιρικά γεγονότα 1η παράγραφος: («Η αναστολή λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας επιβαλλόμενη από την ανάγκη ανάσχεσης μετάδοσης του ιού»), αυθεντία(Ματσαγγούρας 2004), αλήθειες (3η παράγραφος: «Αναμφισβήτητα τα οφέλη που προκύπτουν…της πανδημίας»), η παθητική σύνταξη και η υποτακτική σύνδεση (6η παράγραφος: «Ο υμέναιος τεχνολογίας – εκπαίδευσης… ανοικτή εκπαίδευση του μέλλοντος»), ο μακροπερίοδος λόγος(«εσπευσμένα…καθιστούν αναγκαίο»).

Μονάδες 5

γ. Στην 2η παράγραφο του κειμένου Β ο συντάκτης επιδιώκει: α. να πείσει, παραθέτοντας αρχικά τον ισχυρισμό του και διατυπώνοντας τον με βεβαιότητα (Αναμφίβολα, χρήση οριστικής»διαμορφώνουν»), χρήση επανάληψης ούτε – ούτε), καθώς και με τη χρήση τεκμηρίου(παραδείγματος, στο τέλος της ίδιας παραγράφου: «Παραδείγματος χάριν, …του iPhone ή του facebook»).

Μονάδες 5

Β3

α. Επιδιώκει να εκφράσει β. Υποχρέωση (Είναι ανάγκη να…). Μετασχηματίζουμε σε ευχή (δηλαδή μια πιο έντονη επιθυμία) με τη χρήση του: Μακάρι να ή «Ας ορίσουμε, λοιπόν, εκ νέου έναν τόπο κοινό, ας επαναθεωρήσουμε συγκεκριμένες κοινωνικές αξίες και ας συμφωνήσουμε πάνω σ’ αυτές όσον αφορά την σημασία τους και τη λειτουργικότητά τους».

Μονάδες 5

β. Με τη χρήση των ρηματικών συνόλων προσδίδεται σαφήνεια, οικειότητα και αναλυτικότητα στον λόγο, δίνεται έμφαση στην πράξη και επεξηγείται εκτενέστερα η βασική θέση του γράφοντος αναφορικά με τους τρόπους αντιμετώπισης του εκπαιδευτικού προβλήματος. Επιπλέον, εκλαϊκεύεται ο λόγος και διασαφηνίζεται το μήνυμα το οποίο επιδιώκει να μεταδώσει. Ο ρηματικός χρόνος που χρησιμοποιείται είναι ο ενεστώτας (φοβάμαι, στοχεύουμε, ακυρώνονται), μέσω του οποίου αισθητοποιείται το πρόβλημα και την ανάγκη εύρεση λύσης του, προσδίδεται ζωντάνια, αμεσότητα, παραστατικότητα και έμφαση μέσω της διάρκειας που εκφράζει.

Μονάδες 6

γ. Ο τίτλος σχετίζεται άμεσα με το περιεχόμενο του κειμένου. Όλο το κείμενο αποτελεί μια περιγραφή των συνεπειών που προκύπτουν σε κοινωνικοπολιτικό επίπεδο από τη δυσχερή επικοινωνία(γίνεται αναφορά στην αδυναμία επικοινωνίας του εκπαιδευτικού με τους μαθητές εξαιτίας της γλωσσικής τους καχεξίας, στην αδυναμία μετάγγισης αξιών που τις θεωρούν παρωχημένες). Οι νέοι, ως μόρφωμα της εποχής τους, ενδιαφέρονται κυρίως για όσα αφορούν την ψηφιακή εποχή. Τα αίτια, λοιπόν, σχετίζονται με την ψηφιακή εποχή, με την υπερβολική χρήση κινητών. Επομένως, ο τίτλος («Δυσχερής επικοινωνία με νέα μοντέλα iPhone») είναι ιδιαιτέρως υπαινικτικός και μας προετοιμάζει για το θέμα.

Μονάδες 4

ΘΕΜΑ Γ

Θέμα του ποιήματος είναι η διάσταση ανάμεσα στη ρεαλιστική έκφανση της επιστήμης και στον ρομαντισμό της ανθρώπινης ψυχής. Η επιστήμη προβάλλεται ως φραγμός στην εκδήλωση πηγαίων συναισθημάτων καθώς παραγκωνίζει την αξία της συναισθηματικής προσέγγισης της ζωής και της ελεύθερης περιδιάβασης στον χώρο των φαντασιακών ιδεών και ρομαντικών αντιλήψεων. Ως βασικός στόχος της επιστήμης τίθεται η κάλυψη των θεμελιωδών βιοτικών αναγκών, που συνιστούσαν κυρίως στο παρελθόν τη στοιχειώδη μέριμνα(«Γνήσια κόρη της παλιάς εποχής είσαι!»). Ο επιστήμονας παρουσιάζεται ως ο μεταδότης της αντικειμενικής αλήθειας που καταρρίπτει τους μύθους και απαλλάσσει το άτομο από την άσκοπη ονειροπόληση και την εθελοτυφλία(«Και την Αμαδρυάδα από τα δάση… κάτω απ’ τον κόκκινο ταμάρινδο;»). Ο επιστήμονας σε αντίθεση με τους εκπροσώπους της τέχνης αρνείται την αποπεράτωση γενναίων εγχειρημάτων και υιοθετεί μια ορθολογική και πραγματιστική αντίληψη που αντικατοπτρίζεται στα αποτελέσματα των ενεργειών του. Το ποιητικό υποκείμενο χρησιμοποιεί προσωποποίηση(«Γιατί ορμάς έτσι πάνω στην καρδιά του ποιητή»), για να αποδώσει στην επιστήμη ανθρωπόμορφα βίαια γνωρίσματα. Χρησιμοποιεί, επίσης, το β΄ ενικό πρόσωπο εδραιώνοντας μέσω αυτού κλίμα διαλόγου και επικοινωνιακής διάθεσης, με θεατρικότητα, διάχυτο λυρισμό και γλαφυρότητα. Με τη χρήση τέλος της οριστικής έγκλισης αναδεικνύεται η βεβαιότητα και η αντικειμενικότητα του ποιητικού υποκειμένου, το οποίο φαίνεται να προσεγγίζει με ρεαλισμό τον ρόλο του επιστημονικού τομέα στην κοινωνική ζωή.

Μονάδες 15

ΘΕΜΑ Δ

Θέμα Δ: Τηρούμε το επικοινωνιακό πλαίσιο. Πρόκειται για ομιλία σε σχολική εκδήλωση(Ανάλογη προσφώνηση, χρήση στοιχείων προφορικότητας, επιφώνηση, υιοθέτηση ανάλογου ύφους και για την ανάλυση του θέματος αξιοποιούμε στοιχεία από τον παρακάτω πίνακα).

ΘΕΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ – ΟΦΕΛΗ

Τηλεκπαίδευση

  1. Άρση πληκτικού τρόπου διδασκαλίας, αφού η μάθηση μετατρέπεται σε μια ευχάριστη διαδικασία.
  2. Πρόσβαση σε πληθώρα γνωστικών αντικειμένων.
  3. Δυνατότητα επικοινωνίας με μαθητές άλλων χωρών/ ενίσχυση πολυπολιτισμικής συνείδησης.
  4. Ενίσχυση κριτικής αφομοίωσης των πληροφοριών.
  5. Δυνατότητα ατομικής οργάνωσης και επεξεργασίας γνωστικού υλικού.
  6. Ενίσχυση της αυτενέργειας και της διερευνητικής διάθεσης που καθιστά παιγνιώδη τον τρόπο διεξαγωγής της μάθησης.

Τηλεπιστήμη

  1. Πραγματοποίηση συνεδρίων με επιστήμονες σε διεθνικό επίπεδο.
  2. Εδραίωση πνεύματος συνεργασίας/ διαμόρφωση διαπολιτισμικής συνείδησης.
  3. Άρση στερεοτύπων και πραγμάτωση του κοινωνικού τους ρόλου.
  4. Επίλυση οικουμενικών προβλημάτων μέσω των επιστημονικών επιτευγμάτων.
  5. Προώθηση έρευνας σε όλα τα επίπεδα/ ανακούφιση ανθρώπινου πόνου, αύξηση προσδόκιμου ζωής, βελτίωση ποιότητας ζωής.
  6. Παροχή πληθώρας ευκαιριών/ διευκόλυνση της πρόσβασης στην επιστημονική γνώση.

Τηλεργασία

  1. Μείωση χρόνου και δαπάνης μεταφοράς στον χώρο.
  2. Τόνωση της αυτονομίας και ανεξαρτησίας, αφού ο εργαζόμενος δύναται να θέσει τον προσωπικό σχεδιασμό και προγραμματισμό, μυούμενος στη διαδικασία ιεράρχησης των υποχρεώσεων.
  3. Δυνατότητα ανάληψης πρωτοβουλιών, ανάπτυξη αυτενέργειας / διαμόρφωση ευέλικτου ωραρίου.
  4. Τροφοδότηση των εργασιών με εξελιγμένα τεχνολογικά μέσα.
  5. Αύξηση παραγωγικότητας / κέρδους / παροχή κινήτρων στους εργαζόμενους.
  6. Παρέχει την ευκαιρία ένταξης στην παραγωγική διαδικασία των ατόμων με ειδικές ανάγκες, ηλικιωμένων κ.α

ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ – ΚΙΝΔΥΝΟΙ

Τηλεκπαίδευση

  1. Υπονόμευση του παιδαγωγικού ρόλου του διδάσκοντα.
  2. Εθισμός στα τεχνολογικά μέσα.
  3. Παθητικοποίηση σκέψης.
  4. Παραγκωνισμός ανθρώπινης επαφής/ εξιδανίκευση του μηχανιστικού τρόπου μάθησης.
  5. Συρρίκνωση του λόγου.
  6.  Πληροφοριακή ανισότητα, καθώς δεν διαθέτουν όλοι οι μαθητές την δυνατότητα πρόσβασης στα τεχνολογικά μέσα.

Τηλεπιστήμη

  1. Ενδεχόμενη παρερμήνευση/ παραποίηση ενός επιστημονικού επιτεύγματος ή μιας έρευνας, εξαιτίας της εξ αποστάσεως εφαρμογής ή ανάλυσης/ έλλειψη σαφήνειας σε σχέση με τη «δια ζώσης» ανάλυση.
  2. Ανταγωνιστική διάθεση μεταξύ χωρών όσον αφορά την επιδεξιότητα και την αποτελεσματικότητα των επιστημόνων της καθεμίας.
  3. Αλαζονική/υπερφίαλη στάση των επιστημόνων εξαιτίας της παντοδυναμίας και της δυνατότητας να εφεύρουν και τα πιο δυσεύρετα επιτεύγματα λόγω αυτής της «ασυνοριακής» επικοινωνίας.
  4.  Κίνδυνοι για την ανθρωπότητα ή για το περιβάλλον στο ενδεχόμενο στράτευσης όλων των επιστημόνων σε κακούς σκοπούς και εφαρμογή του δόγματος «επιστήμη για την επιστήμη».

Τηλεργασία

  1. Κοινωνική απομόνωση/ αποπροσωποποίηση των εργασιακών σχέσεων.
  2. Έκλειψη συνδικαλιστικών οργανώσεων και αδυναμία συλλογικής διεκδίκησης δικαιωμάτων/ κίνδυνος καταστρατήγησης εργασιακών δικαιωμάτων. Υψηλές οικονομικές δαπάνες για απόκτηση του απαραίτητου εξοπλισμού.
  3. Αναβλητικότητα και ασυνέπεια/ μειωμένη ποιότητα εργασίας.
  4. Απουσία μεθοδευμένης και καθορισμένης σε χρονικό πλαίσιο εργασίας/ αδυναμία ελέγχου των εργαζομένων/ μείωση αποδοτικότητας για την επιχείρηση.


Μονάδες 30

Για να μεταφερθείτε στο αντίστοιχο κριτήριο αξιολόγησης επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Τηλεκπαίδευση: Κριτήριο Ενιαίας Εξέτασης Γ Λυκείου

Τις απαντήσεις στο κριτήριο που μόλις διαβάσατε συνέταξαν οι συνάδελφοι: Πετροπούλου Μαρία & Μαργαρίτη Σοφία, συγγραφείς του βιβλίου Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία Γ’ Λυκείου, το οποίο κυκλοφορεί από τις .

Τα βιβλία των  μπορείτε να τα προμηθευτείτε απευθείας από το ηλεκτρονικό τους βιβλιοπωλείο ή τα επιμέρους ενημερωμένα βιβλιοπωλεία.

Συνεξέταση: Κινήσου ποιοτικά...όχι βιαστικά!

Για να μεταφερθείτε σε κάποια από τις σελίδες στις οποίες πραγματοποιείται αναλυτική παρουσίαση επιμέρους στοιχείων Θεωρίας  για την Έκφραση Έκθεση απλώς επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο από τον παρακάτω πίνακα:

ΠερίληψηΤρόποι Ανάπτυξης Παραγράφου
Συνοχή ΠαραγράφουΣημεία Στίξης
Ρηματικά ΠρόσωπαΣυλλογισμοί
Οι Ευθείες Ερωτήσεις στο ΛόγοΕνεργητική - Παθητική Σύνταξη: Μετατροπή
ΎφοςΠερικείμενο-Συγκείμενο
Κριτήριο Αξιολόγησης ΘεωρίαςΚριτήριο Αξιολόγησης Θεωρίας-Απαντήσεις
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Πεζό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Οδηγίες Σύνταξης- Συνηθισμένα ΛάθηΕρμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)Πρόθεση συγγραφέα - Τρόπος ανάπτυξης / οργάνωσης παραγράφου
Πολυτροπικό κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση) Υπόδειγμα Παραγωγής Λόγου (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Πολυτροπικό κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση) Πολυτροπικό κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Οι Εγκλίσεις στον λόγο Αναφορικές Προτάσεις - Θεωρία
Τίτλος: ΑξιολόγησηΠαραγωγή Λόγου: Αναλυτικό Σχεδιάγραμμα Εργασίας (Τέχνη)
Φάκελος Υλικού ΕΠΑ.Λ Επικοινωνιακό αποτέλεσμα

Για να μεταβείτε σε άλλα Σχεδιαγράμματα ή Κριτήρια Αξιολόγησης  της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ’  Λυκείου, επιλέξτε το αντίστοιχο θέμα από τον παρακάτω πίνακα:

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
(Νέου Τύπου)
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣΕΠΑΛΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αγάπη Ενιαία Εξέταση
Αγάπη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Ενιαία Εξέταση
Άγχος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Β Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)ΑλλοτρίωσηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία ΕξέτασηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις
Ανθρώπινα Δικαιώματα (Ενιαία Εξέταση)
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)Ανθρώπινα Δικαιώματα
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση) ΑπαντήσειςΓλώσσα και Πολιτισμός
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπισμός Χατζηθωμάς (Συνεξέταση)Διαφήμιση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση ΑπαντήσειςΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία ΕξέτασηΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπιστική Παιδεία
Ανθρωπιστική Παιδεία Απαντήσεις
Αντι-Καπνιστικός Νόμος
Αντι-Καπνιστικός Νόμος Απαντήσεις
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Brain drain Ενιαία Εξέταση
Brain drain Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γέλιο Ενιαία Εξέταση
Γέλιο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Δημοκρατία Ενιαία ΕξέτασηΔημοκρατία ΕΠΑΛ
Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφoρετικότητα Ενιαία Εξέταση
Διαφορετικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Εθελοντισμός Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερίαΕκπαίδευση ΕΠΑΛ
Εθελοντισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Επιστήμη
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ελευθερία ΕΠΑΛ
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία βούλησης Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία Βούλησης Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία ΕξέτασηΕναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Εναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ευτυχία Ενιαία ΕξέτασηΖωοφιλία ΕΠΑΛ
Ευτυχία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ζωοφιλία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ηθική Ενιαία Εξέταση
Ηθική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Θέατρο Ενιαία Εξέταση
Θέατρο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Ευρωπαϊκή ΈνωσηΕυρωπαϊκή Ένωση Β
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Κοινωνία και Έφηβοι
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση ΛαϊκισμόςΛαϊκισμός
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μαζοποίηση
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση Μεσσιανισμός
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μνημεία
Μουσική Ενιαία Εξέταση
Μουσική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία Εξέταση
Παιδεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία - Σύγχρονοι Κοινωνικοί ΠροβληματισμοίΠαράδοσηΠαράδοση Β
Παιδεία - ΚρίσηΤέχνη - ΠαιδείαΤεχνολογία
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία ΕξέτασηΤουρισμόςΤουρισμός Β
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Υγεία
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Ενιαία ΕξέτασηΠεριβάλλον ΕΠΑΛ
Περιβάλλον Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Περιβάλλον ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός Χατζηθωμας Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός Χατζηθωμάς Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη Απαντήσεις
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Τέχνη & ΛογοτεχνίαΦυσικό Περιβάλλον
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
Απαντήσεις Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
ΤΠΕ και Εκπαίδευση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Απαντήσεις Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Φανατισμος Ενιαία Εξέταση
Φανατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση Χουλιγκανισμός
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις) Ψηφιακή Δημοκρατία

Η ομάδα του filologika.gr 


Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την προετοιμασία για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook.