λαϊκισμός κριτήριο αξιολόγησης

Λαϊκισμός Κριτήριο Αξιολόγησης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:

Λαϊκισμός Κριτήριο Αξιολόγησης

Ελληνική Παιδεία: θύμα(;) του λαϊκισμού…

Τα αποτελέσματα δείχνουν πολύ μεγάλα ποσοστά αποτυχίας στις εξετάσεις της Α’ Λυκείου και όσοι ζούνε στον κόσμο τους, αγνοώντας την πραγματικότητα, πέφτουν από τα σύννεφα. Όμως, για εμάς που ζούμε καθημερινά και για πολλά χρόνια σ’ αυτόν τον χώρο, δεν υπάρχει καμία απολύτως έκπληξη… Υπάρχει μία απλή επιβεβαίωση αυτών που βιώνουμε καθημερινά, μέσα και έξω από τις αίθουσες.

Δυστυχώς, ο λαϊκισμός ζει και βασιλεύει !Οι μεγαλύτεροι από εμάς θυμόμαστε ακόμα το σύνθημα “όχι φραγμοί στη μόρφωση”, που κυριάρχησε στα χρόνια μετά τη μεταπολίτευση του 1974, όταν αποκτήσαμε επιτέλους το δικαίωμα να διαδηλώνουμε και να εκφράζουμε ελεύθερα τις απόψεις μας. Η συνέχεια απέδειξε ότι δεν είχαμε την ωριμότητα να διαχειριστούμε σωστά και προς όφελος της κοινωνίας τις ελευθερίες μας… Αποδείχτηκε ότι η δημοκρατία είναι δύσκολο πολίτευμα, όταν οι πολίτες και οι εκπρόσωποι των πολιτών δεν μπορούν ή δεν θέλουν να διακρίνουν ανάμεσα στο χρήσιμο και στο αρεστό.

Το έλλειμμα παιδείας είναι τεράστιο και του αναλογεί μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα η χώρα μας. Μπορεί να έχει αυξηθεί σε υπερβολικό βαθμό ο αριθμός των πτυχιούχων της ανώτερης και της ανώτατης εκπαιδευτικής βαθμίδας, αλλά αυτό δεν έχει το αντίκρισμα που θα έπρεπε να έχει στην οικονομία και στην κοινωνία μας. Γέμισαν οι πόλεις της Ελλάδας με σχολές, που κοστίζουν πολλά και προσφέρουν ελάχιστα, πέφτουν από τα σύννεφα αλλά κανένας δεν έχει τα κότσια να αναλάβει την ευθύνη και να προχωρήσει στις δραστικές τομές που απαιτούνται. Όποιους κατά καιρούς τόλμησαν, να κάνουν κάτι προς αυτή την κατεύθυνση, τους… έφαγε το σκοτάδι, αφού τα οργανωμένα συμφέροντα ύψωσαν ανυπέρβλητα τείχη μπροστά τους και κατάφεραν να τους στείλουν στα σπίτια τους.

Μολονότι είμαι αισιόδοξος άνθρωπος, δεν μπορώ να έχω καμία αισιοδοξία βλέποντας όσα συμβαίνουν γύρω μας. Οι υπουργοί μασάνε τα λόγια τους και καταφεύγουν σε ημίμετρα, η αντιπολίτευση προτείνει να… κόψουμε το κεφάλι για να μην πονάει, οι εκπαιδευτικοί αρνούνται την αξιολόγηση του έργου τους, οι μαθητές διαμαρτύρονται επειδή αυξάνονται οι απαιτήσεις του σχολείου και οι γονείς αγωνιούν και θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά τους, αλλά ακολουθούν συχνά την ίδια τακτική με τις διοικήσεις πολλών αθλητικών σωματείων, που φορτώνουν όλες τις ευθύνες για τα αρνητικά αποτελέσματα στους προπονητές και… χαϊδεύουν τους παίχτες.

Διαβάσαμε και ακούσαμε ότι υπήρξαν περιπτώσεις στις οποίες οι καθηγητές βοηθούσαν τους μαθητές, κατά τη διάρκεια της εξέτασης, για να βελτιώσουν την εικόνα των αποτελεσμάτων. Διαβάσαμε ότι κάποιο μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της πρωτεύουσας έστειλε στο Υπουργείο Παιδείας διαφορετικό πρόγραμμα από αυτό που έδωσε στους μαθητές του, για να παίρνει τα θέματα από την “Τράπεζα Θεμάτων” νωρίτερα και να τα διδάσκει στους μαθητές, πριν αυτοί κληθούν να εξεταστούν σ’ αυτά. Προσωπικά, δεν νιώθω καμία απολύτως έκπληξη για αυτή τη φαρσοκωμωδία… στην Ελλάδα ζούμε και όλα είναι πιθανά!

Φυσικά και υπάρχουν λύσεις, αλλά για να τις εφαρμόσουμε πρέπει πρώτα να τις αποδεχτούμε και μετά να τις υποστηρίξουμε. Όσο θα μας ενοχλούν οι παρανομίες των άλλων, αλλά όχι και οι δικές μας, δεν έχουμε καμία ελπίδα ότι το αύριο θα είναι καλύτερο απ’ το σήμερα. Αν υποθέσουμε ότι ο υπουργός Παιδείας έβγαινε να εξαγγείλει την καθιέρωση εισαγωγικών εξετάσεων από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, από το Γυμνάσιο στο Λύκειο και προαγωγικές εξετάσεις με κοινά θέματα για όλες τις τάξεις του Λυκείου στα βασικά μαθήματα, είναι σίγουρο ότι θα έπεφταν σχεδόν όλοι να τον… φάνε, ακόμα και πολλοί από αυτούς που εμφανίζονται ως φανατικοί υπέρμαχοι της αξιοκρατίας.

Αν συνεχίσουμε να κρυβόμαστε πίσω από τα δάχτυλά μας, αν δεν αρχίσουμε να σπάζουμε ένα-ένα τα πολλά αποστήματα που έχουν συσσωρευτεί στην κοινωνία μας, το μέλλον μας προδιαγράφεται με πολύ μελανά χρώματα. Η αλήθεια μπορεί να στεναχώρησε πολλούς… δεν έβλαψε ποτέ κανέναν !

Πετσέτας Δημήτρης Ε. (Άρθρο διασκευασμένο από την εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ»)

Παρατηρήσεις

Α. Να συντάξετε την περίληψη του παραπάνω άρθρου σε 90-110 λέξεις.

Μονάδες 25

Β. 1. Να σχολιάσετε την καταληκτική περίοδο του κειμένου:« Η αλήθεια μπορεί… δεν έβλαψε ποτέ κανέναν» σε μία παράγραφο των 80 περίπου λέξεων δίνοντας έμφαση στις προϋποθέσεις υπό τις οποίες κάποιος μπορεί να δει την αλήθεια.

Μονάδες 10

Β.2. Να εντοπίσετε τη δομή και το βασικό τρόπο ανάπτυξης στην 4η παράγραφο του κειμένου:«Μολονότι είμαι αισιόδοξος… χαϊδεύουν τους παίχτες»

Μονάδες 5

Β.3. Πώς σχολιάζετε το ύφος του κειμένου; Να αιτιολογήσετε την άποψή σας με κειμενική στήριξη.

Μονάδες 5

Β.4. Να επαναδιατυπώσετε τις παρακάτω φράσεις, ώστε να αποδίδονται με πιο επίσημο ύφος:

  • όσοι ζούνε στον κόσμο τους,
  • πέφτουν από τα σύννεφα
  • αλλά κανένας δεν έχει τα κότσια
  • τους… έφαγε το σκοτάδι
  • θα έπεφταν σχεδόν όλοι να τον… φάνε

Μονάδες 5

Β.5. Να δώσετε συνώνυμα κι αντώνυμα στις υπογραμμισμένες λέξεις του κειμένου.

Μονάδες 10

Παραγωγή Λόγου

Γ. Σε μια ομιλία (500-600 λέξεων) που θα εκφωνήσετε σε εκδήλωση του δήμου προβληματίζεστε για την επιρροή του πολιτικού λαϊκισμού στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα και τις συνέπειες που έχει αυτή η τακτική στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και στην πολιτική παιδεία των νέων.

Μονάδες 40

Για να μεταφερθείτε σε κάποια από τις σελίδες στις οποίες πραγματοποιείται αναλυτική παρουσίαση επιμέρους στοιχείων Θεωρίας  για την Έκφραση Έκθεση απλώς επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο από τον παρακάτω πίνακα:

ΠερίληψηΤρόποι Ανάπτυξης Παραγράφου
Συνοχή ΠαραγράφουΣημεία Στίξης
Ρηματικά ΠρόσωπαΣυλλογισμοί
Οι Ευθείες Ερωτήσεις στο ΛόγοΕνεργητική - Παθητική Σύνταξη: Μετατροπή
ΎφοςΠερικείμενο-Συγκείμενο
Κριτήριο Αξιολόγησης ΘεωρίαςΚριτήριο Αξιολόγησης Θεωρίας-Απαντήσεις
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Πεζό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Οδηγίες Σύνταξης- Συνηθισμένα ΛάθηΕρμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)Πρόθεση συγγραφέα - Τρόπος ανάπτυξης / οργάνωσης παραγράφου
Πολυτροπικό κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση) Υπόδειγμα Παραγωγής Λόγου (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Πολυτροπικό κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση) Πολυτροπικό κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Οι Εγκλίσεις στον λόγο Αναφορικές Προτάσεις - Θεωρία
Τίτλος: ΑξιολόγησηΠαραγωγή Λόγου: Αναλυτικό Σχεδιάγραμμα Εργασίας (Τέχνη)
Φάκελος Υλικού ΕΠΑ.Λ Επικοινωνιακό αποτέλεσμα

Για να μεταβείτε σε άλλα Σχεδιαγράμματα ή Κριτήρια Αξιολόγησης  της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ’  Λυκείου, επιλέξτε το αντίστοιχο θέμα από τον παρακάτω πίνακα:

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
(Νέου Τύπου)
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣΕΠΑΛΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αγάπη Ενιαία Εξέταση
Αγάπη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Ενιαία Εξέταση
Άγχος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Β Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)ΑλλοτρίωσηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία ΕξέτασηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις
Ανθρώπινα Δικαιώματα (Ενιαία Εξέταση)
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)Ανθρώπινα Δικαιώματα
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση) ΑπαντήσειςΓλώσσα και Πολιτισμός
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπισμός Χατζηθωμάς (Συνεξέταση)Διαφήμιση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση ΑπαντήσειςΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία ΕξέτασηΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπιστική Παιδεία
Ανθρωπιστική Παιδεία Απαντήσεις
Αντι-Καπνιστικός Νόμος
Αντι-Καπνιστικός Νόμος Απαντήσεις
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Brain drain Ενιαία Εξέταση
Brain drain Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γέλιο Ενιαία Εξέταση
Γέλιο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Δημοκρατία Ενιαία ΕξέτασηΔημοκρατία ΕΠΑΛ
Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφoρετικότητα Ενιαία Εξέταση
Διαφορετικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Εθελοντισμός Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερίαΕκπαίδευση ΕΠΑΛ
Εθελοντισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Επιστήμη
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ελευθερία ΕΠΑΛ
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία βούλησης Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία Βούλησης Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία ΕξέτασηΕναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Εναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ευτυχία Ενιαία ΕξέτασηΖωοφιλία ΕΠΑΛ
Ευτυχία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ζωοφιλία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ηθική Ενιαία Εξέταση
Ηθική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Θέατρο Ενιαία Εξέταση
Θέατρο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Ευρωπαϊκή ΈνωσηΕυρωπαϊκή Ένωση Β
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Κοινωνία και Έφηβοι
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση ΛαϊκισμόςΛαϊκισμός
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μαζοποίηση
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση Μεσσιανισμός
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μνημεία
Μουσική Ενιαία Εξέταση
Μουσική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία Εξέταση
Παιδεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία - Σύγχρονοι Κοινωνικοί ΠροβληματισμοίΠαράδοσηΠαράδοση Β
Παιδεία - ΚρίσηΤέχνη - ΠαιδείαΤεχνολογία
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία ΕξέτασηΤουρισμόςΤουρισμός Β
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Υγεία
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Ενιαία ΕξέτασηΠεριβάλλον ΕΠΑΛ
Περιβάλλον Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Περιβάλλον ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός Χατζηθωμας Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός Χατζηθωμάς Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη Απαντήσεις
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Τέχνη & ΛογοτεχνίαΦυσικό Περιβάλλον
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
Απαντήσεις Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
ΤΠΕ και Εκπαίδευση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Απαντήσεις Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Φανατισμος Ενιαία Εξέταση
Φανατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση Χουλιγκανισμός
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις) Ψηφιακή Δημοκρατία

Το υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικό υλικό που μόλις διαβάσατε επιμελήθηκε η συνάδελφος Πιτσόλη Καλλιόπη, Υπεύθυνη Θεωρητικής Κατεύθυνσης του Φροντιστηρίου Άθμονον – Ορόσημο στο Μαρούσι η οποία το παραχώρησε στον ιστότοπό μας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους υπόλοιπους συναδέλφους.

Την ευχαριστούμε από καρδιάς και της ευχόμαστε κάθε επιτυχία με τους μαθητές και τις μαθήτριες της.

 

Η ομάδα του filologika.gr 


Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την προετοιμασία για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook.