Κριτήριο Αξιολόγησης Ζωοφιλία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)

Κριτήριο Αξιολόγησης Ζωοφιλία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:

Μη Λογοτεχνικό Κείμενο

Κριτήριο Αξιολόγησης Ζωοφιλία ΕΠΑΛ Γ Λυκείου

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1η Δραστηριότητα

Α1. Η κακοποίηση ζώων συσχετίζεται με διάφορες μορφές αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Η απάθεια προς τον σεβασμό της υγείας των ζώων συχνά επεκτείνεται και στα ανθρώπινα όντα. Αμερικανικές έρευνες αποδεικνύουν τη διασύνδεση περιστατικών ενδοοικογενειακής βίας με την κακοποίηση κατοικίδιων. Η ανοχή στη βία έναντι των ζώων υποθάλπει την βία σε όλες της τις μορφές. Παρόλα αυτά στις μέρες μας παρατηρούνται σημάδια βελτίωσης της κατάστασης.

Λέξεις 61

2η Δραστηριότητα

Β1α) Με την παρουσία των ερωτήσεων ο αρθρογράφος εξωτερικεύει τις σκέψεις του με απλό και κατανοητό τρόπο. Μεταφέρει με αυτόν τον τρόπο τον προβληματισμό του στον αναγνώστη καλώντας τον έμπρακτα να απαντήσει στα ερωτήματα που τίθενται. Έτσι το κείμενο γίνεται πιο διαδραστικό και ο αναγνώστης από παθητικός δέκτης μετατρέπεται σε νοερό συνομιλητή ο οποίος καταλήγει σε δικά του συμπεράσματα χωρίς να αρκείται στις προβαλλόμενες απόψεις του συγγραφέα.

Β1β) Η δομή της 7ης παραγράφου έχει ως εξής:

Θεματική περίοδος: Η κακοποίηση των ζώων … με ψυχοπαθολογικό υπόβαθρο

Λεπτομέρειες: Οι έρευνες έχουν δείξει … κατά της ανθρώπινης ζωής

Κατακλείδα: Δεν υπάρχει

Η παράγραφος αναπτύσσεται με αιτιολόγηση. Ο αρθρογράφος παρουσιάζει μια θέση στην θεματική περίοδο η οποία, για να γίνει αποδεκτή/ κατανοητή, απαιτεί πρόσθετες πληροφορίες, οι οποίες προσφέρονται στις λεπτομέρειες της παραγράφου.

Εναλλακτικά

α1) Τα εισαγωγικά χρησιμοποιούνται για την αυτούσια μεταφορά λόγων τρίτου προσώπου, συγκεκριμένα του αν. καθηγητή κ. Δημήτρη Τόντη.

Η λέξη «πράγματα» χρησιμοποιείται μεταφορικά για να δηλώσει ότι τα ζώα αντιμετωπίζονται ως αντικείμενα και όχι ζωντανά όντα.

β1) Φρικιαστικό: αποτρόπαιο, αηδιαστικό

Αμέλεια: αδιαφορία, απροσεξία

Συσχέτιση: σύνδεση, διασύνδεση

 

3η Δραστηριότητα

Ενδεικτικός Τίτλος: Αγαπάτε τα κατοικίδια σας!/ Ξυπνάς μέσα μου τον… άνθρωπο!

Επίκαιρο γεγονός: Αδιαφορία για την παροχή νερού σε αδέσποτα ζώα εν μέσω καλοκαιριού.

 

α’ ερώτημα

  • Σωστή ενημέρωση για τις ιδιαίτερες ανάγκες τους και συνειδητοποιημένη ανάληψη της ευθύνης τους.
  • Φροντίδα σε μόνιμη βάση κι όχι περιστασιακά
  • Κατανόηση της ιδιαίτερης φύσης των ζώων συντροφιάς (οι σκύλοι είναι πιστοί – οι γάτες ανεξάρτητες)
  • Συνειδητοποίηση ότι είναι έμβια όντα κι όχι άψυχα αντικείμενα, επομένως περισσότερη ανοχή στις υλικές φθορές που μπορεί να επιφέρουν.
  • Σκοπός δεν είναι η καταπίεση και η υποταγή στη βούληση του ανθρώπου, αλλά η παροχή φροντίδας και αγάπης.
  • Αλλαγή νοοτροπίας απέναντι σε όλα τα ζώα, κατανόηση, ανεκτικότητα και σεβασμός των αναγκών τους.
  • Απαλλαγή από την ατομοκεντρική νοοτροπία, ότι δηλαδή αυτός ο κόσμος ανήκει μόνο στους ανθρώπους. Μοιραζόμαστε τον κόσμο με όλα τα έμβια πλάσματα.

β’ ερώτημα

  • Έγκυρη ενημέρωση για τις μορφές βίας και κακοποίησης που υφίστανται τα ζώα.
  • Καταγγελία των φαινομένων αυτών. Η παθητική στάση ή η αδιαφορία ενισχύει αυτές τις συμπεριφορές.
  • Η κακοποίηση αποτελεί πλέον ποινικό αδίκημα. Η επιβολή κυρώσεων λειτουργεί ως μέτρο πρόληψης για ανάλογες κακοποιητικές συμπεριφορές.
  • Η υιοθεσία ενός αδέσποτου ζώου και η παροχή φροντίδας και αγάπης σε ένα φιλόξενο και ζεστό περιβάλλον τού εξασφαλίζουν σωματική και ψυχική υγεία, δηλαδή ευζωΐα.

Λογοτεχνικό Κείμενο

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1η Δραστηριότητα

Β.1. Ο Μπάλιος βρίσκεται εγκλωβισμένος μέσα σε ένα πηγάδι και με το ένστικτό του αντιλαμβάνεται ότι κινδυνεύει. Ο μόνος τρόπος για να ζητήσει βοήθεια ήταν το κλάμα του (Το κλάμα του ολοένα και δυνάμωνε). Μόλις τον εντοπίζει ο Μέλιος, το κλάμα αλλάζει και αποκτά τόνο προσμονής (δυνατό και γεμάτο λαχτάρα) κι απογοητεύεται όταν το παιδί τού πετά ένα κομμάτι ψωμί. Όταν, όμως, ο Μέλιος πέφτει στο πηγάδι, το σκυλί συνεχίζει με τον τρόπο του να εκλιπαρεί για τη σωτηρία του (τον μύριζε τρέμοντας σαν να του ‘λεγε «σώσε με»). Τη στιγμή που τα καταφέρνει και τον σώζει, το σκυλί  ησυχάζει από την αγωνία του θανάτου (ξάπλωσε δίπλα του… ευτυχία στα μάτια).

2η Δραστηριότητα

Β. 2. α) Τότε θυμήθηκε τον χτεσινό περίπατο του καντηλανάφτη. Σίγουρα ο Περδικόπουλος την έκανε τη δουλειά. (αναδρομή)

Ο Μέλιος τράβηξε ολόισια κατά την πηγάδα (ιστορικός χρόνος ή οποιαδήποτε πρόταση σε ιστορικό χρόνο)

Απ’ τη μέρα εκείνη έγινε σκλάβος του (επιρρηματικός προσδιορισμός του χρόνου)

β) «Κρύος ιδρώτας άρχισε να λούζει τον Μέλιο»

Μεταφορά: Σκοπός του συγγραφέα είναι να δείξει την μεγάλη αγωνία και το άγχος που νιώθει ο ήρωας.

«Μόνο ο θάνατος πια θα τους χώριζε»

Υπερβολή: Σκοπός του συγγραφέα είναι να δείξει την βαθύτατη σύνδεση, την αμοιβαία και τόσο δυνατή αγάπη που αναπτύχθηκε ανάμεσα στους δύο, το παιδί και τον σκύλο, την οποία μόνο το τέλος της ζωής μπορεί να διασπάσει.

3η Δραστηριότητα

Ο ήρωας υποκινείται από συμπόνια και άδολη αγάπη για το σκυλί. Επινοεί τρόπο για τη σωτηρία του, χωρίς τη σύμπραξη άλλου ανθρώπου, παρά με τη βοήθεια ενός βοδιού από το κοπάδι του. Σώζει ουσιαστικά ένα αδύναμο πλάσμα από τη βέβαιη μοίρα του που θα ήταν ο θάνατος από την έλλειψη νερού και τροφής. Η σωτηρία οποιουδήποτε έμβιου όντος είναι πράξη που καταξιώνει τον άνθρωπο ως ανώτερο ον.

Σήμερα καταγράφονται αρκετά περιστατικά βίαιης συμπεριφοράς απέναντι στα ζώα συντροφιάς αλλά και στα παραγωγικά. Απ΄ ό,τι φαίνεται η φύση του ανθρώπου εξακολουθεί να είναι σκληρή και άγρια, όπως η στάση του ήρωα που έριξε τον σκύλο μέσα στο πηγάδι για να απαλλαγεί από αυτόν. Δυστυχώς, ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται την ανωτερότητά του με λανθασμένο και αλαζονικό τρόπο, ότι δηλαδή είναι ένα ον που μπορεί να ορίζει τη ζωή και τον θάνατο των υπολοίπων πλασμάτων του πλανήτη μας. Αρκετοί άνθρωποι συμπεριφέρονται με βαρβαρότητα απέναντι στα ζώα είτε για να τα τιμωρήσουν, είτε για να τα καθυποτάξουν στη βούλησή τους. Επινοούν διάφορους τρόπους βασανισμού που δυστυχώς πολύ συχνά οδηγούν στον θάνατο. Είναι μία στάση που φανερώνει χαμηλό δείκτη ανθρωπιάς και υποβιβάζει τον πολιτισμό μας στο επίπεδο της αγριότητας.

 

Για να δείτε το Κριτήριο αξιολόγησης πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Κριτήριο Αξιολόγησης Ζωοφιλία ΕΠΑΛ

Το υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικό υλικό που μόλις διαβάσατε προετοίμασαν οι συνάδελφοι Κασιμάτη Μαρία και Μπικάκης Μιχάλης, οι οποίοι στη συνέχεια το παραχώρησαν στον ιστότοπό μας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους υπόλοιπους συναδέλφους.

Τους ευχαριστούμε από καρδιάς και τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία όχι μόνο στον επαγγελματικό στίβο αλλά και στην προσωπική τους ζωή.

 

Η ομάδα του filologika.gr 


Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την προετοιμασία για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook.

Για να μεταφερθείτε σε κάποια από τις σελίδες στις οποίες πραγματοποιείται αναλυτική παρουσίαση επιμέρους στοιχείων Θεωρίας  για την Έκφραση Έκθεση απλώς επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο από τον παρακάτω πίνακα:

ΠερίληψηΤρόποι Ανάπτυξης Παραγράφου
Συνοχή ΠαραγράφουΣημεία Στίξης
Ρηματικά ΠρόσωπαΣυλλογισμοί
Οι Ευθείες Ερωτήσεις στο ΛόγοΕνεργητική - Παθητική Σύνταξη: Μετατροπή
ΎφοςΠερικείμενο-Συγκείμενο
Κριτήριο Αξιολόγησης ΘεωρίαςΚριτήριο Αξιολόγησης Θεωρίας-Απαντήσεις
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Πεζό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Οδηγίες Σύνταξης- Συνηθισμένα ΛάθηΕρμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)Πρόθεση συγγραφέα - Τρόπος ανάπτυξης / οργάνωσης παραγράφου
Πολυτροπικό κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση) Υπόδειγμα Παραγωγής Λόγου (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Πολυτροπικό κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση) Πολυτροπικό κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Οι Εγκλίσεις στον λόγο Αναφορικές Προτάσεις - Θεωρία
Τίτλος: ΑξιολόγησηΠαραγωγή Λόγου: Αναλυτικό Σχεδιάγραμμα Εργασίας (Τέχνη)
Φάκελος Υλικού ΕΠΑ.Λ Επικοινωνιακό αποτέλεσμα

Για να μεταβείτε σε άλλα Σχεδιαγράμματα ή Κριτήρια Αξιολόγησης  της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ’  Λυκείου, επιλέξτε το αντίστοιχο θέμα από τον παρακάτω πίνακα:

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
(Νέου Τύπου)
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣΕΠΑΛΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αγάπη Ενιαία Εξέταση
Αγάπη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Ενιαία Εξέταση
Άγχος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Β Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)ΑλλοτρίωσηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία ΕξέτασηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις
Ανθρώπινα Δικαιώματα (Ενιαία Εξέταση)
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)Ανθρώπινα Δικαιώματα
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση) ΑπαντήσειςΓλώσσα και Πολιτισμός
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπισμός Χατζηθωμάς (Συνεξέταση)Διαφήμιση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση ΑπαντήσειςΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία ΕξέτασηΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπιστική Παιδεία
Ανθρωπιστική Παιδεία Απαντήσεις
Αντι-Καπνιστικός Νόμος
Αντι-Καπνιστικός Νόμος Απαντήσεις
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Brain drain Ενιαία Εξέταση
Brain drain Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γέλιο Ενιαία Εξέταση
Γέλιο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Δημοκρατία Ενιαία ΕξέτασηΔημοκρατία ΕΠΑΛ
Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφoρετικότητα Ενιαία Εξέταση
Διαφορετικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Εθελοντισμός Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερίαΕκπαίδευση ΕΠΑΛ
Εθελοντισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Επιστήμη
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ελευθερία ΕΠΑΛ
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία βούλησης Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία Βούλησης Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία ΕξέτασηΕναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Εναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ευτυχία Ενιαία ΕξέτασηΖωοφιλία ΕΠΑΛ
Ευτυχία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ζωοφιλία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ηθική Ενιαία Εξέταση
Ηθική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Θέατρο Ενιαία Εξέταση
Θέατρο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Ευρωπαϊκή ΈνωσηΕυρωπαϊκή Ένωση Β
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Κοινωνία και Έφηβοι
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση ΛαϊκισμόςΛαϊκισμός
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μαζοποίηση
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση Μεσσιανισμός
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μνημεία
Μουσική Ενιαία Εξέταση
Μουσική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία Εξέταση
Παιδεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία - Σύγχρονοι Κοινωνικοί ΠροβληματισμοίΠαράδοσηΠαράδοση Β
Παιδεία - ΚρίσηΤέχνη - ΠαιδείαΤεχνολογία
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία ΕξέτασηΤουρισμόςΤουρισμός Β
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Υγεία
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Ενιαία ΕξέτασηΠεριβάλλον ΕΠΑΛ
Περιβάλλον Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Περιβάλλον ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός Χατζηθωμας Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός Χατζηθωμάς Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη Απαντήσεις
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Τέχνη & ΛογοτεχνίαΦυσικό Περιβάλλον
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
Απαντήσεις Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
ΤΠΕ και Εκπαίδευση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Απαντήσεις Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Φανατισμος Ενιαία Εξέταση
Φανατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση Χουλιγκανισμός
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις) Ψηφιακή Δημοκρατία