Διαδίκτυο - Ασφάλεια Κριτήριο Αξιολόγησης (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις

Διαδίκτυο – Ασφάλεια Κριτήριο Αξιολόγησης (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΘΕΜΑ Α.

Α1. Στο κείμενο διατυπώνονται οδηγίες για την ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο. Επισημαίνεται ότι απαιτείται αυθεντικό λογισμικό προστασίας από ιούς. Οι κωδικοί πρόσβασης των χρηστών χρειάζεται να είναι σύνθετοι για τη μέγιστη ασφάλεια και τα δεδομένα να αποθηκεύονται, για την αποφυγή κινδύνου απώλειάς τους. Προτείνεται η πλοήγηση σε ασφαλείς ιστοσελίδες και υποδεικνύονται τρόποι να γίνει αυτό. Τέλος, οι χρήστες οφείλουν να προσέχουν τα παραπλανητικά μηνύματα και τις αναρτήσεις προσωπικών δεδομένων στα κοινωνικά δίκτυα.

ΘΕΜΑ Β.

Β1. Το κείμενο 1 ανήκει στο κειμενικό είδος των οδηγιών, καθώς οι συντάκτες τους έχουν στόχο να «καθοδηγήσουν» τους αναγνώστες για μια ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο. Η χρήση β’ πληθυντικού προσώπου (Εγκαταστήστε, Αποφύγετε) σε συνδυασμό με την επιλογή της προστακτικής έγκλισης (Πλοηγηθείτε, Προσέξτε) κατά την επικοινωνία με τον αναγνώστη αποτελούν δυο από τα κυρίαρχα γλωσσικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν την καταχώριση του κειμένου 1 στο είδος των οδηγιών. Στα παραπάνω στοιχεία έρχεται να προστεθεί και η κυριαρχία ρηματικών φράσεων στο σύνολο του κειμένου (Πλοηγηθείτε στο Internet με ασφάλεια. Αποφύγετε ιστοσελίδες που είναι περισσότερο πιθανό να είναι μολυσμένες. Στον browser που χρησιμοποιείτε προσέξτε τα παρακάτω: να έχετε εγκατεστημένη πάντα την τελευταία έκδοση, να ρυθμίσετε ώστε να λαμβάνει ενημερώσεις αυτόματα) ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή του στο είδος των οδηγιών.

Β2.α) Οι συντάκτες έχουν επιλέξει την χρήση ασύνδετου σχήματος. Η συγκεκριμένη επιλογή προσδίδει ζωντάνια στον λόγο, καθώς αποδίδονται άμεσα και λιτά οι πληροφορίες, καθιστώντας το κείμενο παραστατικό. Ταυτόχρονα, αυξάνεται η πληροφορικότητα του αποσπάσματος καθώς επιτρέπεται η παρουσίαση διαφορετικών πληροφοριών από ετερόκλητα πεδία με συντομία.

Β2.β) Η επιλογή μικροπερίοδου λόγου (Αποφύγετε τη χρήση αμφιλεγόμενων εφαρμογών.  Χρησιμοποιείτε σύνθετους κωδικούς πρόσβασης.  Πλοηγηθείτε στο Internet με ασφάλεια.) συντελεί θετικά στον πληροφοριακό χαρακτήρα του κειμένου. Με τη βοήθεια της συγκεκριμένης επιλογής οι συντάκτες μεταφέρουν εύληπτα και με ακρίβεια τις προσδοκόμενες πληροφορίες στον αναγνώστη. Το μήνυμα μεταδίδεται με απλό και κατανοητό τρόπο ενώ ταυτόχρονα ο λόγος αποκτά ταχύτητα. Το ενδιαφέρον αποδίδεται στην πληροφορία και όχι στον τρόπο δήλωσής της.

Β3. Το σκίτσο υποδηλώνει τη μεταβολή στη χρήση του κινητού τηλεφώνου από συσκευή επικοινωνίας σε βασικό μέσο πλοήγησης στο διαδίκτυο. Πλέον οι άνθρωποι, με τη βοήθειά του, έχουν στο χέρι τους πρόσβαση σε πλήθος πληροφοριών και εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης. Το «σερφάρισμα» που κάποτε γινόταν μόνο από υπολογιστή πλέον μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω κινητού απελευθερώνοντας το χρήστη από τοπικούς και χρονικούς περιορισμούς.

ΘΕΜΑ Γ.

Γ. Το κύριο ερώτημα που προκύπτει από το ποίημα «Η γάτα και το πουλί» του Ζακ Πρεβέρ είναι το κατά πόσο ο άνθρωπος πρέπει να υπερασπίζεται την αλήθεια με οποιοδήποτε τίμημα.Η χρήση των επιθέτων (μοναδικό- μοναδική) καθιστούν τη γάτα και το πουλί ως κυρίαρχα σύμβολα στο ποίημα μέσω των οποίων παρουσιάζεται η ιστορία. Η γάτα που στο ποίημα προσωποποιείται, αφού έχει καταβροχθίσει το μισό πουλί,έρχεται αντιμέτωπη με τη συναισθηματική φόρτιση ενός μικρού κοριτσιού που θλίβεται και πονά κατά τη διάρκεια της κηδείας του πουλιού «Το κουβαλάει ένα μικρό κορίτσι- Που δε σταματάει το κλάμα». Τότε η γάτα παίρνοντας τον λόγο και απευθυνόμενη στο μικρό κορίτσι τονίζει πως θα προτιμούσε να είχε φάει ολόκληρο το πουλί «Θα το ’χα φάει ολόκληρο» και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσει το ψέμα λέγοντας πως το πουλί έφυγε μακριά «Να πετάει ως την άκρη του κόσμου». Η χρήση του θαυμαστικού στον τελευταίο στίχο «Δεν πρέπει ποτέ να κάνουμε πράγματα μισά!» τονίζει με εμφατικό τρόπο την απόφαση της γάτας να μετέλθει ενός ψέματος, προκειμένου να μη πληγώσει το κορίτσι και ολόκληρο το χωριό. Η επιλογή της εγείρει ερωτηματικά για το κατά πόσο είναι θεμιτό να χρησιμοποιεί ο άνθρωπος το ψέμα, προκείμενου να μη πληγώνει τον συνάνθρωπό του ή είναι καλύτερη η αποκάλυψη της αλήθειας με κάθε κόστος.

ΘΕΜΑ Δ.

Δ. Κειμενικό είδος: ομιλία

Προσφώνηση: Αγαπητοί ακροατές, αγαπητές ακροάτριες

Πρόλογος: αφορμή- ιδιότητα- θέμα

1ο ερώτημα: κίνδυνοι για τους νέους από την κακή του διαδικτύου:

  • Εθισμός στη χρήση του διαδικτύου με επιπτώσεις σε διάφορους τομείς της ζωής του νέου:
    1. Κοινωνικά: απώλεια κοινωνικότητας, αποξένωση,αισθήματα ανασφάλειας, απογοήτευσης, μοναξιάς, δημιουργία ψευδαισθήσεων για υποτιθέμενους φίλους (κυρίως δια μέσου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης).
    2. Ηθικά: απώλεια αυτοελέγχου και πειθαρχίας.
    3. Πνευματικά: απώλεια κριτικής, πνευματική νωθρότητα, πνευματική χειραγώγηση.
    4. Πολιτικά: πολιτική χειραγώγηση, φανατισμός.
    5. Ψυχολογικά: θύμα διαδικτυακού εκφοβισμού.
  • Παραβίαση της ιδιωτικότητας:
    1. Κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας.
    2. Απώλεια προσωπικών δεδομένων και διακίνησή τους για αθέμιτους σκοπούς.
    3. Απώλεια ατομικής ελευθερίας.
  • Παραπληροφόρηση- υπερπληροφόρηση:
    1. Αδυναμία διαχείρισης του όγκου των πληροφοριών
    2. Αδυναμία γνώσης της πηγής των πληροφοριών και άρα κίνδυνος εξαπάτησης των χρηστών.

2ο ερώτημα: με ποιους τρόπους μπορεί ο νέος να προστατευτεί από τους κινδύνους του διαδικτύου;

Αξιοποίηση των επιχειρημάτων του κειμένου 1:

  1. Χρήση λογισμικών προστασίας και κωδικών ασφαλείας για την είσοδο στο διαδίκτυο.
  2. Αποφυγή εισόδου των χρηστών σε μη ασφαλείς ιστοσελίδες και ρύθμιση των παραμέτρων ιδιωτικότητας.
  3. Προσοχή στην παράθεση πληροφοριών προσωπικής και επαγγελματικής ζωής που αναρτώνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Άλλα επιχειρήματα:

  1. Έλλογη χρήση του διαδικτύου- όριο στον καθημερινό χρόνο περιήγησης.
  2. Ενημέρωση για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο και τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την κακή χρήση του.
  3. Καλλιέργεια νοητικών δυνάμεων για κριτική αντιμετώπιση των πληροφοριών που διακινούνται στο διαδίκτυο.

Επίλογος: αισιόδοξο μήνυμα: το διαδίκτυο ως φίλος με την προϋπόθεση του μέτρου στη χρήση του.

Αποφώνηση: Ευχαριστώ που με ακούσατε.

Για να μεταφερθείτε στο Κριτήριο Αξιολόγησης επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο: 

Διαδίκτυο – Ασφάλεια Κριτήριο Αξιολόγησης (Ενιαία Εξέταση)

Το κριτήριο αξιολόγησης που μόλις διαβάσατε συντάχθηκε σύμφωνα με τις πρόσφατες αλλαγές στον τρόπο εξέτασης της Νεοελληνικής Έκθεσης & Λογοτεχνίας στην Γ’ Λυκείου και προέρχεται από τις προσωπικές σημειώσεις των συναδέλφων Άννα Σιάτρα και Μπικάκης Μιχάλης, οι οποίοι στη συνέχεια το παραχώρησαν στον ιστότοπό μας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους υπόλοιπους συναδέλφους.

Τους ευχαριστούμε από καρδιάς και τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία όχι μόνο στον επαγγελματικό στίβο αλλά και στην προσωπική τους ζωή.

Για να μεταφερθείτε σε κάποια από τις σελίδες στις οποίες πραγματοποιείται αναλυτική παρουσίαση επιμέρους στοιχείων Θεωρίας  για την Έκφραση Έκθεση απλώς επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο από τον παρακάτω πίνακα:

ΠερίληψηΤρόποι Ανάπτυξης Παραγράφου
Συνοχή ΠαραγράφουΣημεία Στίξης
Ρηματικά ΠρόσωπαΣυλλογισμοί
Οι Ευθείες Ερωτήσεις στο ΛόγοΕνεργητική - Παθητική Σύνταξη: Μετατροπή
ΎφοςΠερικείμενο-Συγκείμενο
Κριτήριο Αξιολόγησης ΘεωρίαςΚριτήριο Αξιολόγησης Θεωρίας-Απαντήσεις
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Πεζό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Οδηγίες Σύνταξης- Συνηθισμένα ΛάθηΕρμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)Πρόθεση συγγραφέα - Τρόπος ανάπτυξης / οργάνωσης παραγράφου
Πολυτροπικό κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση) Υπόδειγμα Παραγωγής Λόγου (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Πολυτροπικό κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση) Πολυτροπικό κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Οι Εγκλίσεις στον λόγο Αναφορικές Προτάσεις - Θεωρία
Τίτλος: ΑξιολόγησηΠαραγωγή Λόγου: Αναλυτικό Σχεδιάγραμμα Εργασίας (Τέχνη)
Φάκελος Υλικού ΕΠΑ.Λ Επικοινωνιακό αποτέλεσμα

Για να μεταβείτε σε άλλα Σχεδιαγράμματα ή Κριτήρια Αξιολόγησης  της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ’  Λυκείου, επιλέξτε το αντίστοιχο θέμα από τον παρακάτω πίνακα:

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
(Νέου Τύπου)
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣΕΠΑΛΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αγάπη Ενιαία Εξέταση
Αγάπη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Ενιαία Εξέταση
Άγχος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Β Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)ΑλλοτρίωσηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία ΕξέτασηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις
Ανθρώπινα Δικαιώματα (Ενιαία Εξέταση)
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)Ανθρώπινα Δικαιώματα
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση) ΑπαντήσειςΓλώσσα και Πολιτισμός
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπισμός Χατζηθωμάς (Συνεξέταση)Διαφήμιση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση ΑπαντήσειςΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία ΕξέτασηΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπιστική Παιδεία
Ανθρωπιστική Παιδεία Απαντήσεις
Αντι-Καπνιστικός Νόμος
Αντι-Καπνιστικός Νόμος Απαντήσεις
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Brain drain Ενιαία Εξέταση
Brain drain Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γέλιο Ενιαία Εξέταση
Γέλιο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Δημοκρατία Ενιαία ΕξέτασηΔημοκρατία ΕΠΑΛ
Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφoρετικότητα Ενιαία Εξέταση
Διαφορετικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Εθελοντισμός Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερίαΕκπαίδευση ΕΠΑΛ
Εθελοντισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Επιστήμη
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ελευθερία ΕΠΑΛ
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία βούλησης Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία Βούλησης Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία ΕξέτασηΕναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Εναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ευτυχία Ενιαία ΕξέτασηΖωοφιλία ΕΠΑΛ
Ευτυχία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ζωοφιλία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ηθική Ενιαία Εξέταση
Ηθική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Θέατρο Ενιαία Εξέταση
Θέατρο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Ευρωπαϊκή ΈνωσηΕυρωπαϊκή Ένωση Β
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Κοινωνία και Έφηβοι
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση ΛαϊκισμόςΛαϊκισμός
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μαζοποίηση
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση Μεσσιανισμός
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μνημεία
Μουσική Ενιαία Εξέταση
Μουσική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία Εξέταση
Παιδεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία - Σύγχρονοι Κοινωνικοί ΠροβληματισμοίΠαράδοσηΠαράδοση Β
Παιδεία - ΚρίσηΤέχνη - ΠαιδείαΤεχνολογία
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία ΕξέτασηΤουρισμόςΤουρισμός Β
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Υγεία
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Ενιαία ΕξέτασηΠεριβάλλον ΕΠΑΛ
Περιβάλλον Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Περιβάλλον ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός Χατζηθωμας Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός Χατζηθωμάς Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη Απαντήσεις
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Τέχνη & ΛογοτεχνίαΦυσικό Περιβάλλον
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
Απαντήσεις Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
ΤΠΕ και Εκπαίδευση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Απαντήσεις Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Φανατισμος Ενιαία Εξέταση
Φανατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση Χουλιγκανισμός
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις) Ψηφιακή Δημοκρατία

Η ομάδα του filologika.gr 


Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την προετοιμασία για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook.