Αντι-Καπνιστικός Νόμος Κριτήριο Αξιολόγησης (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις

Αντι-Καπνιστικός Νόμος Κριτήριο Αξιολόγησης (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Θέμα Α

Με αφορμή μια σειρά ερευνών που διεξήχθησαν σε κοινοτικό και εθνικό επίπεδο προέκυψαν ασφαλή συμπεράσματα επί της εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου. Όπως προκύπτει από αυτές, η ρίζα του προβλήματος πρέπει να παταχθεί στο σχολείο μιας και η ενημέρωση του μαθητή- καθηγητή είναι η μόνη τελεσφόρα προοπτική κατά το 90% των πολιτών. Οι παρεμβάσεις αυτές δεν θα είχαν ανταπόκριση αν δεν παρατηρούνταν παραλλήλως μια ποιοτική μεταβολή στη συλλογική θέαση του νέου τύπου πολίτη ο οποίος αφορμώμενος από την ευρύτερη κρίση (και όχι μόνο) φαντάζει πιο πρόσφορος από ποτέ στις ποιοτικές αλλαγές που θα κληθούμε να κάνουμε ως κοινωνία.

Θέμα Β

Β1α.

Α. Σωστό (Σ), «ΕΡΕΥΝΑ: ΕΠΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΘΥΜΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ»

Β. Λάθος (Λ), Πορίσματα Ερευνών- Στατιστικά Στοιχεία: «Από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι ο αριθμός των καπνιστών έχει μειωθεί κατά 27,1% στο διάστημα περίπου μίας δεκαετίας»

Γ. Λάθος (Λ),  «Σύμφωνα με τον κ. Μπεχράκη, συνολικά οι αντικαπνιστικές ενέργειες έχουν, και οφείλουν να έχουν, ως στόχο πρωτίστως τους μαθητές»

Δ. Λάθος (Λ), «αυτή η μεταβολή συνοδεύεται και από ποιοτικά χαρακτηριστικά που αναφέρονται στη σημερινή κοινωνία, στοιχεία αλλαγών που, κατά τον κ. Μπεχράκη, οι επιστήμονες δεν αποδίδουν, αποκλειστικά έστω, στην κρίση»

Ε. Σωστό (Σ), «το ότι εξακολουθούμε να είμαστε στην κορυφή της Ευρώπης έχει πάψει να είναι αληθές εδώ και πολύ καιρό»

Β1β.

Πρόκειται για ένα πολυτροπικό κείμενο εικόνας και στατιστικών στοιχείων με σαφές μήνυμα. Μέσω αυτού αισθητοποείται η προσπάθεια του συντάκτη να αντιληφθούμε και να κατανοήσουμε τη μάστιγα του καπνίσματος που πλήττει την ελληνική κοινωνία. Το 21% των Ελλήνων μέχρι 24 ετών δηλώνουν καπνιστές πράγμα που προοικονομεί την εκτόξευση του αντίστοιχου ποσοστού στο 55% μέχρι τα 55 έτη. Συνειδητοποιούμε το μέγεθος του προβλήματος αν κοιτάξουμε τις αντίστοιχες καταναλώσεις τσιγάρων που φτάνουν μέχρι και τα 20 ημερησίως στο 50% των καπνιστών. Η αφύπνιση της ζοφερής αυτής πραγματικότητας μπορεί να έχει ως απαρχή την ανάληψη ευθυνών σε ατομικό και θεσμικό επίπεδο. Αυτό απορρέει από την αποστροφή που πρέπει να επιδείξουμε στην αποδεδειγμένη ροπή μας στο να παρακούσουμε τους ισχύοντες αντικαπνιστικούς νόμους. Συμπερασματικά, καλούμαστε να κινητοποιηθούμε και να αναλάβουμε δράση με υπομόχλιο το ελπιδοφόρο 74% των Ελλήνων που δηλώνουν θυμωμένοι που δεν εφαρμόζεται ο αντικαπνιστικός νόμος και ένα συναφές ποσοστό που ζητά αυστηρότερη εποπτεία από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς.

Β2.α.

Εισαγωγικά (Ευθύς Λόγος): «για πρώτη φορά, το “θηρίο” του καπνίσματος που παλεύουμε πολλά χρόνια, το νικάμε (πλέον), ότι το “θηρίο” άρχισε να τιθασεύεται σε μια χώρα που επί δεκαετίες βρισκόταν στην κορυφή μιας αρνητικά φορτισμένης κατάταξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης» – Προσδίδει στο λόγο ζωντάνια, αμεσότητα, παραστατικότητα, οικειότητα, διασπά τη μονοτονία του λόγου, αίσθηση προφορικότητας.

Εισαγωγικά  (Μεταφορά): «το “θηρίο” του καπνίσματος» – αισθητική απόλαυση, πολυσημία στο λόγο, απελευθερώνεται η φαντασία, διαισθητική και συνειρμική σύνδεση των νοημάτων, δίνονται ιδιαίτερες σημασιολογικές αποχρώσεις.

Εισαγωγικά (Επωνυμία): «Πρακτορείο 104,9 FM» – λειτουργεί επεξηγηματικά, προσθετικά, χρησιμοποιείται ως διασάφηση.

Β2.β.

1η– 2η ημι-περίοδος: απλή υπόταξη (κύρια με δευτερεύουσα)

2η– 3η ημι-περίοδος: διαδοχική υπόταξη (δευτερεύουσες διαφορετικού είδους)

Ο λόγος γίνεται πολύπλοκος, δείχνουμε τις λογικές σχέσεις ενός σύνθετου νοήματος.

Β3.α.

«που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2017 από την εταιρεία ερευνών ΚΑΠΑ Research»: Δευτερεύουσα αναφορική ονοματική πρόταση. Είναι παραθετική- προσθετική γιατί περικλείεται σε κόμματα και δεν αποτελεί απαραίτητο συμπλήρωμα της προηγούμενης πρότασης, αλλά έναν επιπρόσθετο μη αναγκαίο για το νόημα προσδιορισμό. Λειτουργεί προσθετικά, ως διασάφηση- επεξήγηση στο νόημα του κειμένου σε οργανική σχέση με αυτό.

Β3.β.

Προκύπτουν- Εκπορεύονται

Πρόσφατης- Τελευταίας

Διαφορετικά- Ανόμοια/ Αποκλίνοντα

Παρέμβαση- Ανάμειξη

Καταδεικνύουν- Δείχνουν

 

Προκύπτουν- Ανακύπτουν

Πρόσφατης- Αφανής

Διαφορετικά- Φορολογία

Παρέμβαση- Επιβατικός

Καταδεικνύουν- Αναδεικνύουν

Θέμα Γ

Ο τραγουδοποιός τιτλοφορεί ένα τραγούδι αναπόλησης της νιότης του ως «Κακές Συνήθειες». Αισθητοποιεί μέσα από παραστατικές εικόνες («να κλέψω το γλυκό μέσα απ’ το βάζο») τις ματαιώσεις , τις απαγορευμένες τέρψεις, τις επαναστατικές εξάρσεις της νιότης και τις ήττες μια περασμένης εποχής. Οι συναπτές μεταφορές («ό,τι μας δένει στα παλιά») και η συγκινησιακή χρήση της γλώσσας (« Από παιδί…») δείχνει την ατέρμονη προσπάθειά του για συμφιλίωση με το παρελθόν. Η πρωτοπρόσωπη γραφή του («βάζω, γουστάρω») δείχνει την απεγνωσμένη του αντίδραση στα αδιέξοδα της ζωής και το τσιγάρο λειτουργεί λυτρωτικά ως προς τη λήθη τους. Ο ρόλος του είναι καθόλα καταπραϋντικός, του προσφέρει μια διάθεση φυγής, μια παροδική αισιοδοξία και μια φευγαλέα ελπίδα για όλα αυτά που έπονται στο διάβα του.

Θέμα Δ

Επικοινωνιακό Πλαίσιο: Εισήγηση

Α’ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

  • Ανάδειξη του προτάγματος της υγειονομικής υγείας ως κοινωνικό αγαθό
  • Στροφή στις «πράσινες πόλεις», στη μείωση ρύπων, απορριμμάτων, δημόσιας υγείας, πρόταξη ενός κοινού οράματος
  • Ανάδειξη αισθητικής αγωγής και ευαισθητοποίησης των πολιτών
  • Σεβασμός των ευπαθών κοινωνικών ομάδων (Τρίτη ηλικία, παιδιά)
  • Ορθά παραδείγματα για τη νέα γενιά
  • Αλλαγή του μοντέλου ανάπτυξης της οικονομίας
  • Πολιτισμική ανάταση/ Υψηλός συμβολισμός
  • Ποιοτικά τουριστική αναβάθμιση
  • Λαϊκή απαίτηση μεγάλης μερίδας των πολιτών (κείμενο αναφοράς)
  • Ενδοσκόπηση των πολιτών λόγω κρίσης (κείμενο αναφοράς)

Β’  ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

  • Ενημέρωση από το σχολείο για την επικινδυνότητα του καπνίσματος (κείμενο αναφοράς)
  • Παροχή συμβουλευτικής από ειδικούς/ εντεταλμένους Υπουργείου Υγείας
  • Στροφή στη γνήσια ψυχαγωγία, στην επαφή με του χώρους αθλητισμού- πολιτισμού
  • Ορθά παραδείγματα από τους εκπαιδευτικούς (κείμενο αναφοράς) – πολιτικούς ταγούς
  • Ελεγκτικοί μηχανισμοί για την εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου/ αυστηροποίηση ποινών
  • Μέριμνα της τοπικής αυτοδιοίκησης με ημερίδες/ ενημερώσεις

Επίλογος

 

Για να μεταφερθείτε στο Κριτήριο Αξιολόγησης επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο: 

Κριτήριο Αξιολόγησης Αντι-Καπνιστικός Νόμος

Το κριτήριο αξιολόγησης που μόλις διαβάσατε συντάχθηκε σύμφωνα με τις πρόσφατες αλλαγές στον τρόπο εξέτασης της Νεοελληνικής Έκθεσης & Λογοτεχνίας στην Γ’ Λυκείου και προέρχεται από τις προσωπικές σημειώσεις του συναδέλφου Δημήτριου Ζανδέ, ο οποίος το παραχώρησε στον ιστότοπό μας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους υπόλοιπους συναδέλφους.

Τον ευχαριστούμε από καρδιάς και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία όχι μόνο στον επαγγελματικό στίβο αλλά και στην προσωπική του ζωή.

Για να μεταφερθείτε σε κάποια από τις σελίδες στις οποίες πραγματοποιείται αναλυτική παρουσίαση επιμέρους στοιχείων Θεωρίας  για την Έκφραση Έκθεση απλώς επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο από τον παρακάτω πίνακα:

ΠερίληψηΤρόποι Ανάπτυξης Παραγράφου
Συνοχή ΠαραγράφουΣημεία Στίξης
Ρηματικά ΠρόσωπαΣυλλογισμοί
Οι Ευθείες Ερωτήσεις στο ΛόγοΕνεργητική - Παθητική Σύνταξη: Μετατροπή
ΎφοςΠερικείμενο-Συγκείμενο
Κριτήριο Αξιολόγησης ΘεωρίαςΚριτήριο Αξιολόγησης Θεωρίας-Απαντήσεις
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Πεζό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Οδηγίες Σύνταξης- Συνηθισμένα ΛάθηΕρμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)Πρόθεση συγγραφέα - Τρόπος ανάπτυξης / οργάνωσης παραγράφου
Πολυτροπικό κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση) Υπόδειγμα Παραγωγής Λόγου (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Πολυτροπικό κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση) Πολυτροπικό κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Οι Εγκλίσεις στον λόγο Αναφορικές Προτάσεις - Θεωρία
Τίτλος: ΑξιολόγησηΠαραγωγή Λόγου: Αναλυτικό Σχεδιάγραμμα Εργασίας (Τέχνη)
Φάκελος Υλικού ΕΠΑ.Λ Επικοινωνιακό αποτέλεσμα

Για να μεταβείτε σε άλλα Σχεδιαγράμματα ή Κριτήρια Αξιολόγησης  της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ’  Λυκείου, επιλέξτε το αντίστοιχο θέμα από τον παρακάτω πίνακα:

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
(Νέου Τύπου)
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣΕΠΑΛΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αγάπη Ενιαία Εξέταση
Αγάπη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Ενιαία Εξέταση
Άγχος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Β Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)ΑλλοτρίωσηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία ΕξέτασηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις
Ανθρώπινα Δικαιώματα (Ενιαία Εξέταση)
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)Ανθρώπινα Δικαιώματα
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση) ΑπαντήσειςΓλώσσα και Πολιτισμός
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπισμός Χατζηθωμάς (Συνεξέταση)Διαφήμιση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση ΑπαντήσειςΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία ΕξέτασηΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπιστική Παιδεία
Ανθρωπιστική Παιδεία Απαντήσεις
Αντι-Καπνιστικός Νόμος
Αντι-Καπνιστικός Νόμος Απαντήσεις
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Brain drain Ενιαία Εξέταση
Brain drain Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γέλιο Ενιαία Εξέταση
Γέλιο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Δημοκρατία Ενιαία ΕξέτασηΔημοκρατία ΕΠΑΛ
Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφoρετικότητα Ενιαία Εξέταση
Διαφορετικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Εθελοντισμός Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερίαΕκπαίδευση ΕΠΑΛ
Εθελοντισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Επιστήμη
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ελευθερία ΕΠΑΛ
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία βούλησης Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία Βούλησης Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία ΕξέτασηΕναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Εναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ευτυχία Ενιαία ΕξέτασηΖωοφιλία ΕΠΑΛ
Ευτυχία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ζωοφιλία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ηθική Ενιαία Εξέταση
Ηθική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Θέατρο Ενιαία Εξέταση
Θέατρο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Ευρωπαϊκή ΈνωσηΕυρωπαϊκή Ένωση Β
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Κοινωνία και Έφηβοι
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση ΛαϊκισμόςΛαϊκισμός
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μαζοποίηση
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση Μεσσιανισμός
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μνημεία
Μουσική Ενιαία Εξέταση
Μουσική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία Εξέταση
Παιδεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία - Σύγχρονοι Κοινωνικοί ΠροβληματισμοίΠαράδοσηΠαράδοση Β
Παιδεία - ΚρίσηΤέχνη - ΠαιδείαΤεχνολογία
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία ΕξέτασηΤουρισμόςΤουρισμός Β
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Υγεία
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Ενιαία ΕξέτασηΠεριβάλλον ΕΠΑΛ
Περιβάλλον Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Περιβάλλον ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός Χατζηθωμας Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός Χατζηθωμάς Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη Απαντήσεις
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Τέχνη & ΛογοτεχνίαΦυσικό Περιβάλλον
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
Απαντήσεις Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
ΤΠΕ και Εκπαίδευση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Απαντήσεις Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Φανατισμος Ενιαία Εξέταση
Φανατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση Χουλιγκανισμός
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις) Ψηφιακή Δημοκρατία

Η ομάδα του filologika.gr 


Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την προετοιμασία για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook.