Άγχος Κριτήριο Αξιολόγησης (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις

Άγχος Κριτήριο Αξιολόγησης (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Θέμα Α

Στο κείμενο «Το άγχος του «εγώ» παρουσιάζονται οι γενεσιουργές συνθήκες του άγχους στην εποχή μας. Η διαρκής αίσθηση της έλλειψη αγαθών σε συνδυασμό με το κυνήγι του ανέφικτου προκαλεί την αγανάκτηση και συνακόλουθα το άγχος και όχι η επιθυμία ολοένα και περισσότερων πραγμάτων. Η σύγκρουση ανάμεσα στις πραγματικές δυνατότητες μας και τις προσδοκίες μας  αλλά και ανάμεσα στην επιθυμία μας να αγαπάμε τον εαυτό μας και τη μειωμένη αυτοεκτίμηση μάς απογοητεύουν. Τέλος, η υποταγή του ατόμου στην ταχύτητα και στους ρυθμούς της «μηχανής» εντείνουν το άγχος και αμβλύνουν τον ελεύθερο χρόνο.

Θέμα Β

Λ

Λ

Σ

Λ

Λ

Β2.

Α. Το καθημερινό και οικείο ύφος δηλώνεται με σαφήνεια με τη χρήση α’ πληθυντικού προσώπου π.χ. αναφέρουμε, αναλύουμε κ.α. αλλά  και της κτητικής και προσωπικής αντωνυμίας α’ προσώπου (μας) με τα οποία είναι έκδηλη η συλλογικότητα και καθολικότητα των νοημάτων. Η αναφορά στη ζωή του ανθρώπου του Δυτικού κόσμου και το ασύνδετο σχήμα (μας κατατρέχει….βαθμό) διαποτίζει με οικειότητα, απλότητα το κείμενο. Παράλληλα, η αντικειμενικότητα εκφράζεται με την αναφορά σε επιστημονικές θέσεις ειδικών αλλά και τη χρήση του γ’ ενικού και της οριστικής έγκλισης.

Β. Ο συγγραφέας προσπαθεί να πείσει ότι οι αγχωτικές καταστάσεις είναι δύσκολα αντιμετωπίσιμες και επικαλείται τη λογική. Συγκεκριμένα, αξιοποιεί ένα επιχείρημα και αναφέρει ότι το άγχος προκαλεί αρνητικές σκέψεις που γίνονται εμμονές και έτσι δυσάρεστα συναισθήματα κυριαρχούν με αποτέλεσμα την ψυχολογική αστάθεια και την έντονη ανασφάλεια που δύσκολα αντιμετωπίζονται. Το επιχείρημα κρίνεται έγκυρο αφού με λογική αναγκαιότητα και χωρίς λογικά άλματα οδηγούμαστε σε συμπέρασμα και αληθές αφού προκείμενες και συμπέρασμα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ο συγγραφέας πείθει τον αναγνώστη αναφερόμενος και σε καθημερινές καταστάσεις χρησιμοποιώντας το α΄ πρόσωπο και έτσι δημιουργεί ένα οικείο περιβάλλον με το οποίο ταυτίζεται ο καθένας.

Β3.

Α.

το ηρεμιστικό έχει πετάξει.: η ανησυχία επανήλθε, ανησυχούμε πάλι, προκαλούνται στρεσογόνες καταστάσεις

βυθιζόμαστε στο άγχος. : κυριαρχεί η πίεση, ο άνθρωπος αγχώνεται έντονα

το βασανιστήριο του αστραπιαίου : επώδυνες καταστάσεις εξαιτίας της ταχύτητας

μετατρέπει την ευδαιμονία σε δηλητήριο. : αλλάζει την ευτυχία σε θλιβερές και επικίνδυνες καταστάσεις

Β. Η πρώτη ερώτηση ( Μήπως πρόκειται για άλλη μια ασθένεια του ανδρισμού;) λειτουργεί μεταβατικά και εξυπηρετεί τη δομή του κείμενου. Ο αναγνώστης προβληματίζεται και αναρωτιέται πάνω σε αυτό το ερώτημα και παράλληλα το χωρίο του κείμενου αποκτά ζωντάνια, παραστατικότητα, αμεσότητα αφού δημιουργείται ένα κλίμα διαλόγου. Η δεύτερη ερώτηση (Άγχος της κατάκτησης;) είναι ρητορική και ωθεί τον αναγνώστη να σκεφτεί χωρίς να επιδιώκει μια απάντηση από τον συγγραφέα. Το κείμενο έτσι αποκτά θεατρικότητα και ζωντανό ύφος.

Γ. Ο τίτλος του κειμένου (Το άγχος του «εγώ») είναι περιεκτικός, σχετίζεται άμεσα με το νόημα του κειμένου και εμπεριέχει την πρόθεση του συγγραφέα να αιτιολογήσει την ασθένεια αυτή της εποχής. Συγκεκριμένα, σε όλο το κείμενο το άγχος αποδίδεται στην προσπάθεια ικανοποίησης του «εγώ», μια λέξης που υπάρχει στον τίτλο με εισαγωγικά σαν ένας αδόκιμος όρος. Στην 5η παράγραφο, για παράδειγμα, σαφώς προσωποποιείται το «εγώ»  και θεωρείται υπεύθυνο, αφού η αδυναμία ικανοποίησης του οδηγεί σε αγχωτικές καταστάσεις, κάτι που ο συγγραφέας παρουσιάζει σε όλο το κείμενο.

Θέμα Γ

Στο απόσπασμα παρουσιάζεται μια γυναίκα με οικονομικά προβλήματα, η οποία δεν περιμένει βοήθεια από κοντινούς ανθρώπους. Η απελπισία αλλά και απόγνωση είναι εμφανή συναισθήματα στη  γυναίκα όταν αναζητά τον «ένοχο» στη 2η παράγραφο ειρωνευόμενη ακόμα και το γιο της (τον προκομένο). Με το ασύνδετο σχήμα(  μόχτος,κόπος,πόνος,αγώνας…, οχτριές,φιλίες,κουμπαριές…) αλλά και τη χρήση αποσιωπητικών και θαυμαστικών δηλώνεται η απογοήτευση και αναφερόμενη στο θεό, το υπερφυσικό αναζητά τον λόγο της ταλαιπωρίας της που είναι το χρήμα. Με τις ρητορικές ερωτήσεις ( Τι το θελε; , Δεν…καλαμποκιού;) είναι ξεκάθαρη η απόγνωση αλλά και με τις οπτικές εικόνες (να το ξεράνεις…ψήσεις) φανερώνεται η δυσκολία απόκτησης του ψωμιού. Η πρωταγωνίστρια φτάνει στην υπερβολή από το θυμό της και την θλίψη όταν παρουσιάζει το ψωμί ως έργο του διαβόλου. Οι κοινωνικές αδικίες στο απόσπασμα αναφέρονται στην 4η παράγραφο όπου όλοι εξαρτώνται από αυτούς που έχουν το ψωμί, το χρήμα αλλά και στην 5η παράγραφο όπου αναφέρονται κοινωνικές ανισότητες που οφείλονται στη δυνατότητα ή όχι κάποιου να έχει χρήματα.

Στη σημερινή εποχή δεν αλλάζουν πολύ τα πράγματα αφού το χρήμα κινεί τα νήματα των οικονομικών σχέσεων και επηρεάζει την ποιότητα ζωής. Οι κοινωνικές αδικίες υπέρ των εχόντων είναι μια πραγματικότητα αλλά και οι  κοινωνικές ανισότητες διευρύνονται εξαιτίας της οικονομικής δυνατότητας κάποιου. Οι άνθρωποι κυνηγούν το χρήμα και πονούν, κουράζονται, απογοητεύονται, θυμώνουν όταν δεν το έχουν και για την απόκτηση του ωθούνται σε παράνομες και ανήθικες πράξεις.

Θέμα Δ

Επικοινωνιακό πλαίσιο: άρθρο

Ο υποψήφιος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις παρακάτω θέσεις στο κύριο μέρος:

ΑΙΤΙΑ

Υπερβολικές καταναλωτικές επιθυμίες και η αδυναμία εκπλήρωσης των

Η ασυμφωνία ανάμεσα στις προσδοκίες και τις πραγματικές δυνατότητες μας.

Η έλλειψη ελεύθερου χρόνου λόγω υπερεργασίας.

Η σύγκρουση πολλών κοινωνικών ρόλων που έχει επωμιστεί ο άνδρας και η γυναίκα σήμερα.

Η χρήση κινητού τηλεφώνου αφού ο άνθρωπος είναι υποχρεωμένος να είναι διαθέσιμος για όλους ανά πάσα στιγμή.

Η υποταγή του ανθρώπου στους τέλειους και γρήγορους ρυθμούς της «μηχανής».

Τα έντονα οικονομικά προβλήματα π.χ. ανεργία , ανασφάλεια αλλά και αδυσώπητος ανταγωνισμός.

Τα κοινωνικά στερεότυπα στα οποία κάθε άνθρωπος υποτάσσεται για την ομαλή κοινωνική του ένταξη.

Για να μεταφερθείτε στο Κριτήριο Αξιολόγησης επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο: 

Κριτήριο Αξιολόγησης  Άγχος

Το κριτήριο αξιολόγησης που μόλις διαβάσατε συντάχθηκε σύμφωνα με τις πρόσφατες αλλαγές στον τρόπο εξέτασης της Νεοελληνικής Έκθεσης & Λογοτεχνίας στην Γ’ Λυκείου και προέρχεται από τις προσωπικές σημειώσεις του συναδέλφου Καπή Γεωργίου, ο οποίος το παραχώρησε στον ιστότοπό μας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους υπόλοιπους συναδέλφους.

Τον ευχαριστούμε από καρδιάς και τουευχόμαστε κάθε επιτυχία όχι μόνο στον επαγγελματικό στίβο αλλά και στην προσωπική του ζωή.

Για να μεταφερθείτε σε κάποια από τις σελίδες στις οποίες πραγματοποιείται αναλυτική παρουσίαση επιμέρους στοιχείων Θεωρίας  για την Έκφραση Έκθεση απλώς επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο από τον παρακάτω πίνακα:

ΠερίληψηΤρόποι Ανάπτυξης Παραγράφου
Συνοχή ΠαραγράφουΣημεία Στίξης
Ρηματικά ΠρόσωπαΣυλλογισμοί
Οι Ευθείες Ερωτήσεις στο ΛόγοΕνεργητική - Παθητική Σύνταξη: Μετατροπή
ΎφοςΠερικείμενο-Συγκείμενο
Κριτήριο Αξιολόγησης ΘεωρίαςΚριτήριο Αξιολόγησης Θεωρίας-Απαντήσεις
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Πεζό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Οδηγίες Σύνταξης- Συνηθισμένα ΛάθηΕρμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ποιητικό Κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)Πρόθεση συγγραφέα - Τρόπος ανάπτυξης / οργάνωσης παραγράφου
Πολυτροπικό κείμενο (Ενδεικτική Προσέγγιση) Υπόδειγμα Παραγωγής Λόγου (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Πολυτροπικό κείμενο Β (Ενδεικτική Προσέγγιση) Πολυτροπικό κείμενο Γ (Ενδεικτική Προσέγγιση)
Οι Εγκλίσεις στον λόγο Αναφορικές Προτάσεις - Θεωρία
Τίτλος: ΑξιολόγησηΠαραγωγή Λόγου: Αναλυτικό Σχεδιάγραμμα Εργασίας (Τέχνη)
Φάκελος Υλικού ΕΠΑ.Λ Επικοινωνιακό αποτέλεσμα

Για να μεταβείτε σε άλλα Σχεδιαγράμματα ή Κριτήρια Αξιολόγησης  της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ’  Λυκείου, επιλέξτε το αντίστοιχο θέμα από τον παρακάτω πίνακα:

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
(Νέου Τύπου)
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣΕΠΑΛΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση
Αβεβαιότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αγάπη Ενιαία Εξέταση
Αγάπη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Ενιαία Εξέταση
Άγχος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Άγχος Β Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)ΑλλοτρίωσηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία ΕξέτασηΑλλοτρίωση ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Κοινοτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση
Αλληλεγγύη και Υγειονομική Κρίση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση)
Aλλοτρίωση (Ενιαία Εξέταση) Απαντήσεις
Ανθρώπινα Δικαιώματα (Ενιαία Εξέταση)
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)Ανθρώπινα Δικαιώματα
Ανθρώπινα Δικαιώματα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση) ΑπαντήσειςΓλώσσα και Πολιτισμός
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση
Ανθρωπισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπισμός Χατζηθωμάς (Συνεξέταση)Διαφήμιση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση
Ανθρώπινη Eπαφή Ενιαία Εξέταση ΑπαντήσειςΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία ΕξέτασηΑυτοκριτική-Αυτοέλεγχος-Αυτογνωσία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ανθρώπινες Σχέσεις-Συγχώρεση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Ανθρωπιστική Παιδεία
Ανθρωπιστική Παιδεία Απαντήσεις
Αντι-Καπνιστικός Νόμος
Αντι-Καπνιστικός Νόμος Απαντήσεις
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση
Αστικοποίηση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση
Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Brain drain Ενιαία Εξέταση
Brain drain Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση
Βαρβαρότητα-Πολιτισμός Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση
Βία & Εγκληματικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση
Βία κατά των γυναικών Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση
Βιβλίο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γέλιο Ενιαία Εξέταση
Γέλιο Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση
Γλώσσα και Τεχνολογία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση
Γλώσσικη Ποικιλομορφία και Μητρική Γλώσσα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Δημοκρατία Ενιαία ΕξέτασηΔημοκρατία ΕΠΑΛ
Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Ασφάλεια Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση
Διαδίκτυο - Facebook Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση
Διαφήμιση Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Διαφoρετικότητα Ενιαία Εξέταση
Διαφορετικότητα Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Εθελοντισμός Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερίαΕκπαίδευση ΕΠΑΛ
Εθελοντισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Επιστήμη
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση
Εθελοντισμός Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση
Εθνικισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ελευθερία ΕΠΑΛ
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία ΕξέτασηΕλευθερία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Εικονική Πραγματικότητα και Metaverse Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση
Εκπαίδευση-Σκοπός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση
Εκφοβισμός: Εργασία -Σχολείο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία βούλησης Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία Βούλησης Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση
Ελευθερία και Δημοκρατία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία ΕξέτασηΕναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ
Ελεύθερος Χρόνος Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Εναλλακτική Κανονικότητα ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοοικογενειακή βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση
Ενδοσχολική βία Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση
Επ-αφή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Επιστήμη-Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση
Έρωτας-Συντροφικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ευτυχία Ενιαία ΕξέτασηΖωοφιλία ΕΠΑΛ
Ευτυχία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Ζωοφιλία ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Ηθική Ενιαία Εξέταση
Ηθική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Θέατρο Ενιαία Εξέταση
Θέατρο Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση
Ιδιωτικότητα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση
Influencers και Followers Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση
Ιστορική γνώση - Μνήμη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Καλλιτεχνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση
Καταναλωτισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Αγωγή Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση
Κοινωνική Συμβίωση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση Ευρωπαϊκή ΈνωσηΕυρωπαϊκή Ένωση Β
Κριτική- Αυτοκριτική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Κοινωνία και Έφηβοι
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση
Λαϊκισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση
Λογική και Συναίσθημα Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση
Μεγαλοϊδεατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση
Μετανάστευση & Ξενοφοβία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση ΛαϊκισμόςΛαϊκισμός
Μηχανοποίηση Εργασίας Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μαζοποίηση
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση Μεσσιανισμός
Μοναξιά Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Μνημεία
Μουσική Ενιαία Εξέταση
Μουσική Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση
Νέες τεχνολογίες – Τεχνητή Νοημοσύνη Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία Εξέταση
Παιδεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Παιδεία - Σύγχρονοι Κοινωνικοί ΠροβληματισμοίΠαράδοσηΠαράδοση Β
Παιδεία - ΚρίσηΤέχνη - ΠαιδείαΤεχνολογία
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία ΕξέτασηΤουρισμόςΤουρισμός Β
Παιδεία και Εκπαίδευση Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Υγεία
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση
Παράδοση και Μουσεία Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση
Πατρίδα και οικογένεια Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Ενιαία ΕξέτασηΠεριβάλλον ΕΠΑΛ
Περιβάλλον Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)Περιβάλλον ΕΠΑΛ (Απαντήσεις)
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον Β Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον (Αστικό)- Εναλλακτικές Μετακινήσεις Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση
Περιβάλλον και Κορονοϊός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-
Πληροφόρηση-Πληροφορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-
Πνευματικοί άνθρωποι Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-
Ποίηση Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-
Ποιότητα Ζωής Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός Χατζηθωμας Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός Χατζηθωμάς Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-
Πολιτισμός και Πανδημία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση
Πρότυπα - Trap Μουσική Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση
Προφορική ιστορία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Β Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση
Ρατσισμός Γ Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση
Σχολείο και Παιδεία Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη
Τέχνη Ενιαία Εξέταση-Ζήτη Απαντήσεις
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση
Τέχνη Β Ενιαία Εξέταση Απαντήσεις
Τέχνη & ΛογοτεχνίαΦυσικό Περιβάλλον
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση
Τεχνητή & Συναισθηματική Νοημοσύνη Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
Απαντήσεις Τηλεκπαίδευση Ενιαία Εξέταση
ΤΠΕ και Εκπαίδευση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση
Τουρισμός στη μεταπανδημικη εποχή Ενιαία Εξέταση-Απαντήσεις
Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Απαντήσεις Υπευθυνότητα Χατζηθωμάς (Ενιαία Εξέταση)
Φανατισμος Ενιαία Εξέταση
Φανατισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση
Ψηφιακές διαδρομές Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις)
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση Χουλιγκανισμός
Ψηφιακός Εκφοβισμός Ενιαία Εξέταση (Απαντήσεις) Ψηφιακή Δημοκρατία

Η ομάδα του filologika.gr 


Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την προετοιμασία για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook.