Θέμα Γ: Αξιολόγηση Ερμηνευτικού Σχολίου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα τρία διαφορετικά επίπεδα στα οποία πραγματοποιείται η αξιολόγηση του ερμηνευτικού σχολίου των μαθητών/τριών στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Αξιολόγηση Ερμηνευτικού Σχολίου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα τρία διαφορετικά επίπεδα στα οποία πραγματοποιείται η αξιολόγηση του ερμηνευτικού σχολίου των μαθητών/τριών στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Ερμηνεία Συναισθηματικής Κατάστασης
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η στρατηγική προσέγγισης που οφείλουν να ακολουθήσουν οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητείται να εντοπίσουν τη συναισθηματική κατάσταση του ήρωα ή του ποιητικού υποκειμένου του λογοτεχνικού κειμένου στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Ερμηνεία Συναισθηματικής Κατάστασης
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η στρατηγική προσέγγισης που οφείλουν να ακολουθήσουν οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητείται να εντοπίσουν τη συναισθηματική κατάσταση του ήρωα ή του ποιητικού υποκειμένου του λογοτεχνικού κειμένου στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Εύρεση Βασικού Ερωτήματος
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η στρατηγική προσέγγισης που οφείλουν να ακολουθήσουν οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητείται να εντοπίσουν το βασικό ερώτημα του λογοτεχνικού κειμένου στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Εύρεση Βασικού Ερωτήματος
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η στρατηγική προσέγγισης που οφείλουν να ακολουθήσουν οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητείται να εντοπίσουν το βασικό ερώτημα του λογοτεχνικού κειμένου στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Εύρεση Βασικού Θέματος
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η στρατηγική προσέγγισης που οφείλουν να ακολουθήσουν οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητείται να εντοπίσουν το βασικό θέμα του λογοτεχνικού κειμένου στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Εύρεση Βασικού Θέματος
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η στρατηγική προσέγγισης που οφείλουν να ακολουθήσουν οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητείται να εντοπίσουν το βασικό θέμα του λογοτεχνικού κειμένου στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Δομή Απάντησης – Σημεία Προσοχής
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η επιδιωκόμενη δομή της απάντησης κατά τη συγγραφή του ερμηνευτικού σχολίου. Παράλληλα, εξετάζονται ποικίλα σημεία ενδιαφέροντος στα οποία οι μαθητές/τριες οφείλουν να δώσουν μεγάλη προσοχή καθώς αυτά επηρεάζουν σημαντικά την αξιολόγηση της προσπάθειάς τους στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Δομή Απάντησης – Σημεία Προσοχής
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η επιδιωκόμενη δομή της απάντησης κατά τη συγγραφή του ερμηνευτικού σχολίου. Παράλληλα, εξετάζονται ποικίλα σημεία ενδιαφέροντος στα οποία οι μαθητές/τριες οφείλουν να δώσουν μεγάλη προσοχή καθώς αυτά επηρεάζουν σημαντικά την αξιολόγηση της προσπάθειάς τους στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Κειμενικοί Δείκτες – Διαφορές Θέματος & Ερωτήματος
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί κειμενικοί δείκτες που αξιοποιούνται κατά τη συγγραφή του ερμηνευτικού σχολίου. Παράλληλα, εξετάζεται η εννοιολογική διαφορά των όρων "Θέμα" και "Ερώτημα" και ο τρόπος με τον οποίο οι μαθητές/τριες οφείλουν να κινηθούν κατά την προσέγγιση καθενός από αυτούς στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Κειμενικοί Δείκτες – Διαφορές Θέματος & Ερωτήματος
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί κειμενικοί δείκτες που αξιοποιούνται κατά τη συγγραφή του ερμηνευτικού σχολίου. Παράλληλα, εξετάζεται η εννοιολογική διαφορά των όρων "Θέμα" και "Ερώτημα" και ο τρόπος με τον οποίο οι μαθητές/τριες οφείλουν να κινηθούν κατά την προσέγγιση καθενός από αυτούς στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή του ερμηνευτικού σχολίου σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Γ: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή του ερμηνευτικού σχολίου σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Γ: Διδακτικοί στόχοι
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι που αφορούν την προσέγγιση του λογοτεχνικού κειμένου με στόχο την συγγραφή του αντίστοιχου ερμηνευτικού σχολίου σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας.