Θέμα Α: Διδακτικοί Στόχοι
ΠροεπισκόπησηΣε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με τις οδηγίες που Υπουργείου Παιδείας
Θέμα Α: Διδακτικοί Στόχοι
ΠροεπισκόπησηΣε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με τις οδηγίες που Υπουργείου Παιδείας
Θέμα Α: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Α: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Α: Κατανόηση Κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι ενέργειες στις οποίες επιβάλλεται να προχωρήσουν οι μαθητές/τριες προκείμενου να κατανοήσουν ολοκληρωμένα το περιεχόμενο του κειμένου αναφοράς προκειμένου στη συνέχεια να προχωρήσουν με επιτυχία στην συγγραφή της περίληψης.
Θέμα Α: Κατανόηση Κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι ενέργειες στις οποίες επιβάλλεται να προχωρήσουν οι μαθητές/τριες προκείμενου να κατανοήσουν ολοκληρωμένα το περιεχόμενο του κειμένου αναφοράς προκειμένου στη συνέχεια να προχωρήσουν με επιτυχία στην συγγραφή της περίληψης.
Θέμα Α: Αξιολόγηση περίληψης
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία στα οποία αξιολογείται μια περίληψη καθώς και τα στοιχεία που αποτιμώνται αντίστοιχα θετικά ή αρνητικά κατά τη διαδικασία της συγγραφής της περίληψης.
Θέμα Α: Αξιολόγηση περίληψης
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία στα οποία αξιολογείται μια περίληψη καθώς και τα στοιχεία που αποτιμώνται αντίστοιχα θετικά ή αρνητικά κατά τη διαδικασία της συγγραφής της περίληψης.
Θέμα Α: Συνδυασμός περιληπτικής απόδοσης απόψεων συντάκτη σε μέρος κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά τις απόψεις του συντάκτη σε μέρος του αρχικού κειμένου.
Θέμα Α: Συνδυασμός περιληπτικής απόδοσης απόψεων συντάκτη σε μέρος κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά τις απόψεις του συντάκτη σε μέρος του αρχικού κειμένου.
Θέμα Α: Συνοπτική απόδοση απόψεων συντάκτη
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά τις απόψεις του συντάκτη.
Θέμα Α: Συνοπτική απόδοση απόψεων συντάκτη
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά τις απόψεις του συντάκτη.
Θέμα Α: Συνοπτική απόδοση μέρους κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά ένα μέρος μόνο από το αρχικό κείμενο αναφοράς.
Θέμα Α: Συνοπτική απόδοση μέρους κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά ένα μέρος μόνο από το αρχικό κείμενο αναφοράς.
Θέμα Α: Δομή Περίληψης
Σε αυτό το video παρουσιάζεται αναλυτικά η επιδιωκόμενη δομή της περίληψης για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας.