Θέμα Β: Λειτουργία γλώσσας
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη λειτουργία της γλώσσας σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Λειτουργία γλώσσας
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη λειτουργία της γλώσσας σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Δομή κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη δομή των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Δομή κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη δομή των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Δομή παραγράφου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη δομή μίας παραγράφου των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Δομή παραγράφου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη δομή μίας παραγράφου των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Τρόποι ανάπτυξης παραγράφων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται μια παράγραφος των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Τρόποι ανάπτυξης παραγράφων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται μια παράγραφος των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Συνεκτικότητα παραγράφων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη συνεκτικότητα αριθμού παραγράφων των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Συνεκτικότητα παραγράφων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη συνεκτικότητα αριθμού παραγράφων των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Συνοχή παραγράφου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη συνοχή κάποιας/ων παραγράφου των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Συνοχή παραγράφου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη συνοχή κάποιας/ων παραγράφου των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη ερμηνευτική και γλωσσική προσέγγιση των κειμένων αναφοράς σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Β: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη ερμηνευτική και γλωσσική προσέγγιση των κειμένων αναφοράς σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Α: Αξιολόγηση περίληψης
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία στα οποία αξιολογείται μια περίληψη καθώς και τα στοιχεία που αποτιμώνται αντίστοιχα θετικά ή αρνητικά κατά τη διαδικασία της συγγραφής της περίληψης.