Θέμα Β: Ευθύς – Πλάγιος λόγος
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι διαφορές που ανακύπτουν σε επικοινωνιακό επίπεδο ανάλογα με την επιλογή του συντάκτη του κειμένου να χρησιμοποιήσει ευθύ ή πλάγιο λόγο σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Σύνδεση προτάσεων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι διαφορές που ανακύπτουν σε επικοινωνιακό επίπεδο ανάλογα με την επιλογή του συντάκτη του κειμένου να χρησιμοποιήσει παρατακτική ή υποτακτική σύνδεση καθώς και ασύνδετο σχήμα σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Σύνδεση προτάσεων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι διαφορές που ανακύπτουν σε επικοινωνιακό επίπεδο ανάλογα με την επιλογή του συντάκτη του κειμένου να χρησιμοποιήσει παρατακτική ή υποτακτική σύνδεση καθώς και ασύνδετο σχήμα σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Έκταση λόγου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι διαφορές σε επίπεδο ύφους και επικοινωνιακότητας ανάλογα με την επιλογή μακροπερίοδου ή βραχυπερίοδου λόγου σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Έκταση λόγου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι διαφορές σε επίπεδο ύφους και επικοινωνιακότητας ανάλογα με την επιλογή μακροπερίοδου ή βραχυπερίοδου λόγου σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Σχήματα λόγου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα πιο συνηθισμένα σχήματα λόγου που συναντούν οι μαθητές/τριες στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Σχήματα λόγου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα πιο συνηθισμένα σχήματα λόγου που συναντούν οι μαθητές/τριες στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Επιλογή Ρηματικών Προσώπων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά την διαφορετική επικοινωνιακή λειτουργία των ρηματικών προσώπων σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Επιλογή Ρηματικών Προσώπων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά την διαφορετική επικοινωνιακή λειτουργία των ρηματικών προσώπων σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Λειτουργία ερωτήσεων στο λόγο
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα διαφορετικά είδη ερωτήσεων καθώς και η επικοινωνιακή τους λειτουργία ανάλογα με το σημείο του λόγου στο οποίου απαντούν εντός των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Λειτουργία ερωτήσεων στο λόγο
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα διαφορετικά είδη ερωτήσεων καθώς και η επικοινωνιακή τους λειτουργία ανάλογα με το σημείο του λόγου στο οποίου απαντούν εντός των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Ύφος κειμένου – χωρίου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία που διακρίνουν συγκεκριμένα είδη ύφους, όπως το απλό - σοβαρό, αφηγηματικό-περιγραφικό και το χιουμοριστικό-ειρωνικό σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Ύφος κειμένου – χωρίου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία που διακρίνουν συγκεκριμένα είδη ύφους, όπως το απλό - σοβαρό, αφηγηματικό-περιγραφικό και το χιουμοριστικό-ειρωνικό σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Σύνταξη κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη μορφή της σύνταξης (ενεργητική-παθητική) σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Σύνταξη κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη μορφή της σύνταξης (ενεργητική-παθητική) σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.