Θέμα Δ: Πρόλογος – Επιστολή
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες σύνταξης του προλόγου μίας επιστολής και πραγματοποιείται αναλυτική προσέγγιση των στοιχείων που αφορούν το χαιρετισμό του παραλήπτη στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Δ: Πρόλογος – Ομιλία
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες σύνταξης του προλόγου μίας ομιλίας και πραγματοποιείται αναλυτική προσέγγιση των στοιχείων που αφορούν την προσφώνηση και τις ευχαριστίες προς το κοινό στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Δ: Πρόλογος – Ομιλία
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες σύνταξης του προλόγου μίας ομιλίας και πραγματοποιείται αναλυτική προσέγγιση των στοιχείων που αφορούν την προσφώνηση και τις ευχαριστίες προς το κοινό στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Δ: Πρόλογος – Άρθρο
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες σύνταξης του προλόγου ενός άρθρου και πραγματοποιείται αναλυτική προσέγγιση των στοιχείων που ακολουθούν έναν επιτυχημένο τίτλο και ενδεικτικών τύπων αφόρμησης στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Δ: Πρόλογος – Άρθρο
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες σύνταξης του προλόγου ενός άρθρου και πραγματοποιείται αναλυτική προσέγγιση των στοιχείων που ακολουθούν έναν επιτυχημένο τίτλο και ενδεικτικών τύπων αφόρμησης στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Δ: Σημεία Προσοχής
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα σημεία προσοχής στα οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες οφείλουν να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Δ: Σημεία Προσοχής
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα σημεία προσοχής στα οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες οφείλουν να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Δ: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι που αφορούν την παραγωγή λόγου σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Δ: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι που αφορούν την παραγωγή λόγου σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Δ: Διδακτικοί Στόχοι
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι που αφορούν την παραγωγή λόγου σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας.
Θέμα Δ: Διδακτικοί Στόχοι
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι που αφορούν την παραγωγή λόγου σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας.
Θέμα Γ: Αξιολόγηση Ερμηνευτικού Σχολίου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα τρία διαφορετικά επίπεδα στα οποία πραγματοποιείται η αξιολόγηση του ερμηνευτικού σχολίου των μαθητών/τριών στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Αξιολόγηση Ερμηνευτικού Σχολίου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα τρία διαφορετικά επίπεδα στα οποία πραγματοποιείται η αξιολόγηση του ερμηνευτικού σχολίου των μαθητών/τριών στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Ερμηνεία Συναισθηματικής Κατάστασης
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η στρατηγική προσέγγισης που οφείλουν να ακολουθήσουν οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητείται να εντοπίσουν τη συναισθηματική κατάσταση του ήρωα ή του ποιητικού υποκειμένου του λογοτεχνικού κειμένου στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Γ: Ερμηνεία Συναισθηματικής Κατάστασης
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η στρατηγική προσέγγισης που οφείλουν να ακολουθήσουν οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητείται να εντοπίσουν τη συναισθηματική κατάσταση του ήρωα ή του ποιητικού υποκειμένου του λογοτεχνικού κειμένου στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.