Θέμα Β: Τεκμήρια
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν τα διαφορετικά είδη τεκμηρίων που περιλαμβάνονται σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Τεκμήρια
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν τα διαφορετικά είδη τεκμηρίων που περιλαμβάνονται σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Επιχείρημα – Αξιολόγηση Επιχειρήματος
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν την αξιολόγηση των επιχειρημάτων που περιλαμβάνονται σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Επιχείρημα – Αξιολόγηση Επιχειρήματος
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν την αξιολόγηση των επιχειρημάτων που περιλαμβάνονται σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Τίτλος
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν την επικοινωνιακή λειτουργία του τίτλου των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων τόσο σε επίπεδο πληροφορικότητας όσο και επικοινωνιακότητας.
Θέμα Β: Τίτλος
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν την επικοινωνιακή λειτουργία του τίτλου των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων τόσο σε επίπεδο πληροφορικότητας όσο και επικοινωνιακότητας.
Θέμα Β: Κειμενικοί δείκτες
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι κειμενικοί δείκτες που –τις περισσότερες φορές– επιλέγουν οι συντάκτες για να επιτύχουν το στόχο τους σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Κειμενικοί δείκτες
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι κειμενικοί δείκτες που –τις περισσότερες φορές– επιλέγουν οι συντάκτες για να επιτύχουν το στόχο τους σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Σημεία στίξης
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η επικοινωνιακή λειτουργία των σημείων στίξης σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Σημεία στίξης
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η επικοινωνιακή λειτουργία των σημείων στίξης σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Τροπικότητα
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα διαφορετικά είδη τροπικότητας και οι διαβαθμίσεις τους σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Τροπικότητα
Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα διαφορετικά είδη τροπικότητας και οι διαβαθμίσεις τους σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Ρηματικές εγκλίσεις
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η επικοινωνιακή λειτουργία των ρηματικών εγκλίσεων σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Ρηματικές εγκλίσεις
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η επικοινωνιακή λειτουργία των ρηματικών εγκλίσεων σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Ρηματικοί χρόνοι
Σε αυτό το video παρουσιάζεται η επικοινωνιακή λειτουργία των ρηματικών χρόνων σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.