3.2. Διδασκαλία Εισαγωγής
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τον τρόπο εξέτασης της εισαγωγής στη Β’ και στη Γ’ Λυκείου με βάση το ΦΕΚ (01:17 – 02:19), την ύλη και την οργάνωση της διδασκαλίας της εισαγωγής (02:20 – 04:51), παραδείγματα ερωτήσεων εισαγωγής κλειστού τύπου (04:52 – 12:33) και παραδείγματα ερωτήσεων εισαγωγής ανοικτού τύπου (12:34 – 14:17)
3.3. Εισαγωγικά Σημειώματα Κειμένων
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις πώς να αξιοποιείς τα εισαγωγικά σημειώματα των ενοτήτων του σχολικού βιβλίου
Θέμα Δ: Προεργασία Απάντησης
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι ενέργειες στις οποίες οφείλουν να προβούν οι μαθητές/τριες κατά το στάδιο προεργασίας της παραγωγής λόγου στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
4.1. Λεξιλογικές Ασκήσεις
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τον τρόπο εξέτασης του λεξιλογίου στη Β’ και στη Γ’ Λυκείου με βάση το ΦΕΚ (00:47 – 02:01), παραδείγματα λεξιλογικών ασκήσεων ετυμολογικής συσχέτισης (02:02 – 08:00) και παραδείγματα λεξιλογικών ασκήσεων χρήσης στερεοτυπικής λατινικής φράσης (08:01 – 11:41)
5.1. Γραμματική: ΦΕΚ & Τράπεζα Θεμάτων
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τον τρόπο εξέτασης της γραμματικής στη Β’ και στη Γ’ Λυκείου με βάση το ΦΕΚ (01:11 – 02:31) και πληροφορίες σχετικά με τη γραμματική όπως ορίζονται από την Τράπεζα Θεμάτων για τη Β’ και τη Γ’ Λυκείου (02:32 – 06:33)
5.2. Διδασκαλία Γραμματικής Β’ Λυκείου
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τη διδακτέα ύλη της γραμματικής Β’ Λυκείου (00:05 – 08:13) και τον τρόπο οργάνωσης της διδασκαλίας της γραμματικής στη Β’ Λυκείου ανά ενότητα (08:14 – 31:24)
5.3. Διδασκαλία Γραμματικής Γ’ Λυκείου
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τη διδακτέα ύλη της γραμματικής Γ’ Λυκείου (00:05 – 02:40) και τον τρόπο οργάνωσης της διδασκαλίας της γραμματικής στη Γ’ Λυκείου ανά ενότητα (02:41 – 20:26)
5.4. Ασκήσεις Γραμματικής
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις παραδείγματα ασκήσεων ανάκλησης για τα γραμματικά φαινόμενα (00:44 – 03:57) και παραδείγματα ασκήσεων αναγνώρισης για τα γραμματικά φαινόμενα (03:58 – 07:57)
Θέμα Α: Διδακτικοί Στόχοι
ΠροεπισκόπησηΣε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με τις οδηγίες που Υπουργείου Παιδείας
Θέμα Β: Γενικές Επισημάνσεις
Σε αυτό το video παρουσιάζονται γενικές επισημάνσεις τις οποίες οφείλουν να λαμβάνουν υπόψη τους οι μαθητές/τριες κατά την προσέγγιση των ερωτημάτων που πειρλαμβάνονται στο Θέμα Β με στόχο την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας στις εξετάσεις.
Θέμα Α: Διδακτικοί Στόχοι
ΠροεπισκόπησηΣε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με τις οδηγίες που Υπουργείου Παιδείας
Θέμα Β: Γενικές Επισημάνσεις
Σε αυτό το video παρουσιάζονται γενικές επισημάνσεις τις οποίες οφείλουν να λαμβάνουν υπόψη τους οι μαθητές/τριες κατά την προσέγγιση των ερωτημάτων που πειρλαμβάνονται στο Θέμα Β με στόχο την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας στις εξετάσεις.
Θέμα Β: Εισαγωγή
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι λόγοι για τους οποίους το Θέμα Β είναι (ίσως) το πιο σημαντικό για την επίτευξη της υψηλότερης δυνατής βαθμολογίας κατά τις εξετάσεις.
Θέμα Α: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Α: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.