Θέμα Β: Συνοχή παραγράφου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη συνοχή κάποιας/ων παραγράφου των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη ερμηνευτική και γλωσσική προσέγγιση των κειμένων αναφοράς σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Β: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη ερμηνευτική και γλωσσική προσέγγιση των κειμένων αναφοράς σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Α: Αξιολόγηση περίληψης
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία στα οποία αξιολογείται μια περίληψη καθώς και τα στοιχεία που αποτιμώνται αντίστοιχα θετικά ή αρνητικά κατά τη διαδικασία της συγγραφής της περίληψης.
Θέμα Α: Αξιολόγηση περίληψης
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία στα οποία αξιολογείται μια περίληψη καθώς και τα στοιχεία που αποτιμώνται αντίστοιχα θετικά ή αρνητικά κατά τη διαδικασία της συγγραφής της περίληψης.
Θέμα Α: Συνδυασμός περιληπτικής απόδοσης απόψεων συντάκτη σε μέρος κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά τις απόψεις του συντάκτη σε μέρος του αρχικού κειμένου.
Θέμα Α: Συνδυασμός περιληπτικής απόδοσης απόψεων συντάκτη σε μέρος κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά τις απόψεις του συντάκτη σε μέρος του αρχικού κειμένου.
Θέμα Α: Συνοπτική απόδοση απόψεων συντάκτη
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά τις απόψεις του συντάκτη.
Θέμα Α: Συνοπτική απόδοση απόψεων συντάκτη
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά τις απόψεις του συντάκτη.
Θέμα Α: Συνοπτική απόδοση μέρους κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά ένα μέρος μόνο από το αρχικό κείμενο αναφοράς.
Θέμα Α: Συνοπτική απόδοση μέρους κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες κατά τη συγγραφή της περίληψης σε περίπτωση που ζητείται από αυτούς να παρουσιάσουν συνοπτικά ένα μέρος μόνο από το αρχικό κείμενο αναφοράς.
Θέμα Α: Δομή Περίληψης
Σε αυτό το video παρουσιάζεται αναλυτικά η επιδιωκόμενη δομή της περίληψης για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας.
Θέμα Α: Δομή Περίληψης
Σε αυτό το video παρουσιάζεται αναλυτικά η επιδιωκόμενη δομή της περίληψης για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας.
Θέμα Β: Διδακτικοί Στόχοι
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι στο πλαίσιο των ερωτήσεων που περιλαμβάνονται στο Θέμα Β του εξεταστικού κριτηρίου σύμφωνα με τις οδηγίες που Υπουργείου Παιδείας.
Θέμα Β: Διδακτικοί Στόχοι
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι στο πλαίσιο των ερωτήσεων που περιλαμβάνονται στο Θέμα Β του εξεταστικού κριτηρίου σύμφωνα με τις οδηγίες που Υπουργείου Παιδείας.