Θέμα Β: Ύφος κειμένου – χωρίου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία που διακρίνουν συγκεκριμένα είδη ύφους, όπως το απλό - σοβαρό, αφηγηματικό-περιγραφικό και το χιουμοριστικό-ειρωνικό σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Ύφος κειμένου – χωρίου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία που διακρίνουν συγκεκριμένα είδη ύφους, όπως το απλό - σοβαρό, αφηγηματικό-περιγραφικό και το χιουμοριστικό-ειρωνικό σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Σύνταξη κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη μορφή της σύνταξης (ενεργητική-παθητική) σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Σύνταξη κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη μορφή της σύνταξης (ενεργητική-παθητική) σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Λειτουργία γλώσσας
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη λειτουργία της γλώσσας σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Λειτουργία γλώσσας
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη λειτουργία της γλώσσας σε απόσπασμα ή στο σύνολο των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Δομή κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη δομή των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Δομή κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη δομή των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Δομή παραγράφου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη δομή μίας παραγράφου των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Δομή παραγράφου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη δομή μίας παραγράφου των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Τρόποι ανάπτυξης παραγράφων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται μια παράγραφος των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Τρόποι ανάπτυξης παραγράφων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται μια παράγραφος των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Συνεκτικότητα παραγράφων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη συνεκτικότητα αριθμού παραγράφων των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Συνεκτικότητα παραγράφων
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη συνεκτικότητα αριθμού παραγράφων των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Β: Συνοχή παραγράφου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται αναλυτικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσουν την προσοχή τους οι μαθητές/τριες σε περίπτωση που τους ζητηθεί να προσεγγίσουν επικοινωνιακά τη συνοχή κάποιας/ων παραγράφου των μη λογοτεχνικών κειμένων που περιλαμβάνονται στο εξεταστικό δοκίμιο στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.