ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:

Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Ενδεικτικές Προσεγγίσεις – Οργάνωση Επιχειρήματος

Length: 17 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι εναλλακτικές προσεγγίσεις που ακολουθούνται στο κύριο μέρος της παραγωγής λόγου ανάλογα με την έκταση και τον αριθμό των παραγράφων που απαντούν στα βασικά ερωτήματα της εκφώνησης. Παράλληλα παρουσιάζεται η πορεία οργάνωσης ενός επιχειρήματος καθώς και η σημασία της σωστής επιχειρηματολογίας στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.

Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Ενδεικτικές Προσεγγίσεις – Οργάνωση Επιχειρήματος

Length: 17 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι εναλλακτικές προσεγγίσεις που ακολουθούνται στο κύριο μέρος της παραγωγής λόγου ανάλογα με την έκταση και τον αριθμό των παραγράφων που απαντούν στα βασικά ερωτήματα της εκφώνησης. Παράλληλα παρουσιάζεται η πορεία οργάνωσης ενός επιχειρήματος καθώς και η σημασία της σωστής επιχειρηματολογίας στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.

Θέμα Δ: Πρόλογος – Επιστολή

Length: 17 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες σύνταξης του προλόγου μίας επιστολής και πραγματοποιείται αναλυτική προσέγγιση των στοιχείων που αφορούν το χαιρετισμό του παραλήπτη στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.

Θέμα Δ: Πρόλογος – Επιστολή

Length: 17 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες σύνταξης του προλόγου μίας επιστολής και πραγματοποιείται αναλυτική προσέγγιση των στοιχείων που αφορούν το χαιρετισμό του παραλήπτη στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.

Θέμα Δ: Πρόλογος – Ομιλία

Length: 17 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες σύνταξης του προλόγου μίας ομιλίας και πραγματοποιείται αναλυτική προσέγγιση των στοιχείων που αφορούν την προσφώνηση και τις ευχαριστίες προς το κοινό στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.

Θέμα Δ: Πρόλογος – Ομιλία

Length: 17 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες σύνταξης του προλόγου μίας ομιλίας και πραγματοποιείται αναλυτική προσέγγιση των στοιχείων που αφορούν την προσφώνηση και τις ευχαριστίες προς το κοινό στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.

Θέμα Δ: Πρόλογος – Άρθρο

Length: 26 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες σύνταξης του προλόγου ενός άρθρου και πραγματοποιείται αναλυτική προσέγγιση των στοιχείων που ακολουθούν έναν επιτυχημένο τίτλο και ενδεικτικών τύπων αφόρμησης στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.

Θέμα Δ: Πρόλογος – Άρθρο

Length: 26 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες σύνταξης του προλόγου ενός άρθρου και πραγματοποιείται αναλυτική προσέγγιση των στοιχείων που ακολουθούν έναν επιτυχημένο τίτλο και ενδεικτικών τύπων αφόρμησης στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.

Θέμα Δ: Σημεία Προσοχής

Length: 5 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα σημεία προσοχής στα οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες οφείλουν να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.

Θέμα Δ: Σημεία Προσοχής

Length: 5 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται τα σημεία προσοχής στα οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες οφείλουν να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.

Θέμα Δ: ΦΕΚ

Length: 17 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι που αφορούν την παραγωγή λόγου σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.

Θέμα Δ: ΦΕΚ

Length: 17 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι που αφορούν την παραγωγή λόγου σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.

Θέμα Δ: Διδακτικοί Στόχοι

Length: 7 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι που αφορούν την παραγωγή λόγου σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας.

Θέμα Δ: Διδακτικοί Στόχοι

Length: 7 minutesAuthor: Master Bikakis

Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι που αφορούν την παραγωγή λόγου σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας.