Θέμα Δ: Προεργασία Απάντησης
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι ενέργειες στις οποίες οφείλουν να προβούν οι μαθητές/τριες κατά το στάδιο προεργασίας της παραγωγής λόγου στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Τράπεζα Θεμάτων
Σε αυτό το video παρουσιάζεται αναλυτικά ο διαχωρισμός των επιμέρους ερωτήσεων στην τράπεζα θεμάτων. Αναφέρεται το περιεχόμενο των προκαθορισμένων ασκήσεων που αποτελούν μέρος του κριτηρίου καθώς και τα μέρη της εξέτασης τα οποία επαφίονται στον διδάσκοντα/ουσα προκειμένου να ολοκληρωθεί η μορφή του κριτηρίου.
Τράπεζα Θεμάτων
Σε αυτό το video παρουσιάζεται αναλυτικά ο διαχωρισμός των επιμέρους ερωτήσεων στην τράπεζα θεμάτων. Αναφέρεται το περιεχόμενο των προκαθορισμένων ασκήσεων που αποτελούν μέρος του κριτηρίου καθώς και τα μέρη της εξέτασης τα οποία επαφίονται στον διδάσκοντα/ουσα προκειμένου να ολοκληρωθεί η μορφή του κριτηρίου.
Θέμα Δ: Προεργασία Απάντησης
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι ενέργειες στις οποίες οφείλουν να προβούν οι μαθητές/τριες κατά το στάδιο προεργασίας της παραγωγής λόγου στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων.
Θέμα Α: Διδακτικοί Στόχοι
ΠροεπισκόπησηΣε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με τις οδηγίες που Υπουργείου Παιδείας
Θέμα Β: Γενικές Επισημάνσεις
Σε αυτό το video παρουσιάζονται γενικές επισημάνσεις τις οποίες οφείλουν να λαμβάνουν υπόψη τους οι μαθητές/τριες κατά την προσέγγιση των ερωτημάτων που πειρλαμβάνονται στο Θέμα Β με στόχο την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας στις εξετάσεις.
Θέμα Α: Διδακτικοί Στόχοι
ΠροεπισκόπησηΣε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με τις οδηγίες που Υπουργείου Παιδείας
Θέμα Β: Γενικές Επισημάνσεις
Σε αυτό το video παρουσιάζονται γενικές επισημάνσεις τις οποίες οφείλουν να λαμβάνουν υπόψη τους οι μαθητές/τριες κατά την προσέγγιση των ερωτημάτων που πειρλαμβάνονται στο Θέμα Β με στόχο την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας στις εξετάσεις.
Θέμα Β: Εισαγωγή
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι λόγοι για τους οποίους το Θέμα Β είναι (ίσως) το πιο σημαντικό για την επίτευξη της υψηλότερης δυνατής βαθμολογίας κατά τις εξετάσεις.
Θέμα Α: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Α: ΦΕΚ
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι επιδιωκόμενοι διδακτικοί στόχοι για τη σύνταξη και συγγραφή της περίληψης σύμφωνα με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Θέμα Β: Εισαγωγή
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι λόγοι για τους οποίους το Θέμα Β είναι (ίσως) το πιο σημαντικό για την επίτευξη της υψηλότερης δυνατής βαθμολογίας κατά τις εξετάσεις.
Θέμα Α: Κατανόηση Κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι ενέργειες στις οποίες επιβάλλεται να προχωρήσουν οι μαθητές/τριες προκείμενου να κατανοήσουν ολοκληρωμένα το περιεχόμενο του κειμένου αναφοράς προκειμένου στη συνέχεια να προχωρήσουν με επιτυχία στην συγγραφή της περίληψης.
Θέμα Α: Κατανόηση Κειμένου
Σε αυτό το video παρουσιάζονται οι ενέργειες στις οποίες επιβάλλεται να προχωρήσουν οι μαθητές/τριες προκείμενου να κατανοήσουν ολοκληρωμένα το περιεχόμενο του κειμένου αναφοράς προκειμένου στη συνέχεια να προχωρήσουν με επιτυχία στην συγγραφή της περίληψης.
Θέμα Δ: Προγραμματισμός Διδασκαλίας
Σε αυτό το video παρουσιάζεται ενδεικτικός προγραμματισμός διδασκαλίας σε επίπεδο θεωρίας και θεματικών ενοτήτων τόσο για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας όσο και για το μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την συμμετοχή των μαθητών/τριών μας στις πανελλήνιες εξετάσεις.