Κριτήριο Αξιολόγησης Ιστορία Γ’ Γυμνασίου Κεφάλαιο Πρώτο
Για να μεταφερθείτε σε κάποια άλλη ενότητα από την Ιστορία της Γ’ Γυμνασίου επιλέξτε την αντίστοιχη σελίδα από το παρακάτω μενού:
Κριτήριο Αξιολόγησης Ιστορία Γ’ Γυμνασίου Κεφάλαιο Πρώτο
Ομάδα Α΄
1. Να αντιστοιχίσετε τα δεδομένα της στήλης Α’ με αυτά της Β’:
Α’ |
Β’
|
1. Τζον Λοκ | Α)Εξουσία που ελέγχει την τήρηση των νόμων. |
2. Δικαστική εξουσία | Β) Συνθήκη που αναγνωρίζει τις 13 αποικίες ως ανεξάρτητο κράτος με το όνομα Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. |
3. Αγρότες | Γ) Θρησκευτική-φιλοσοφική θεωρία κατά την οποία ο Θεός είναι δημιουργός του κόσμου αλλά δεν παρεμβαίνει στις ανθρώπινες
υποθέσεις. |
4. Συνθήκη των Βερσαλιών | Δ) Κατάργηση προνομίων και ψήφιση της Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη. |
5. Βολτέρος | Ε) Θεωρία του κοινωνικού συμβολαίου. |
6. Εκτελεστική εξουσία | Στ) Πλειονότητα του πληθυσμού. |
7. Ντεϊσμός | Ζ) Το σώμα που εφαρμόζει τους νόμους- η κυβέρνηση. |
8. Συντακτική συνέλευση | Η) Μίλησε περί ανεξιθρησκείας |
/5
2. Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης
Α. Ποιες είναι οι βασικές θέσεις του Διαφωτισμού;
Β. Πότε εμφανίστηκε και πού εκδηλώθηκε για πρώτη φορά;
Γ. Ποιοι οι κύριοι εκπρόσωποι του Διαφωτισμού;
Δ. Ποιες είναι οι αιτίες της αποικιακής κρίσης;
/5
3. Να υπογραμμίσετε τη σωστή απάντηση:
Ο Διαφωτισμός πρωτοεμφανίστηκε:
Α. Στην Γαλλία
Β. Στην Αγγλία
Γ. Στις ΗΠΑ
Δ. Σε όλες ταυτόχρονα
Η θεωρία του Κοινωνικού Συμβολαίου διατυπώθηκε από τον:
Α. Βολτέρο
Β. Ντιντερό Γ. Τζον Λοκ
Δ. Ζαν Ζακ Ρουσό
Η εγκυκλοπαίδεια, ένα συλλογικό έργο 33 τόμων περιλαμβάνει:
Α. Τις απόψεις των του Βολτέρου για την Βιομηχανική Επανάσταση.
Β. Τις ιδέες του Διαφωτισμού.
Γ. Τις αποφάσεις της Συντακτικής Συνέλευσης.
Δ. Τα δικαιώματα των γυναικών.
Πότε ανακηρύχθηκε ο Ναπολέων Βοναπάρτης Αυτοκράτορας;
Α. 1799-1804
Β.1815-1819
Γ. 1804-1815
Δ.1704-1719
Η Ιερή Συμμαχία ιδρύθηκε:
Α. Το Νοέμβριο του 1815 από την Ρωσία, την Αυστρία και την Πρωσία.
Β. Το Σεπτέμβριο του 1815 από την Ρωσία, την Γαλλία και την Πρωσία.
Γ. Το Νοέμβριο του 1715 από την Ρωσία, την Αυστρία και την Πρωσία.
/5
Για να δείτε τις απαντήσεις στο Κριτήριο Αξιολόγησης επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
Απαντήσεις Κριτηρίου Αξιολόγησης
Ομάδα Β΄
1. Πρόσθετες γραπτές πηγές:
Α. Ποια ήταν η κατάσταση των χωρικών πριν από την Επανάσταση, σύμφωνα με την πηγή που ακολουθεί;
«Ο χωρικός εξακολουθεί να καλλιεργεί τη γη και να αποδίδει το 60%-70% της παραγωγής στο γαιοκτήμονα, τον ενοικιαστή των φόρων και το βασιλιά. Οι μεγάλοι γαιοκτήμονες και έμποροι σιτηρών επωφελούνται από της κακές εσοδείες και την ανύψωση των τιμών, ενώ οι χωρικοί πλήττονται από την πτώση της παραγωγής των τιμών και τη βιομηχανική ύφεση».
Εκπαιδευτική Εγκυκλοπαίδεια, Παγκόσμια Ιστορία, τόμ’ α’ , σελ. 173
/5
Για να δείτε τις απαντήσεις στο Κριτήριο Αξιολόγησης επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
Κριτήριο Αξιολόγησης Ιστορία Γ’ Γυμνασίου Κεφάλαιο Πρώτο Απαντήσεις
Το υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικό υλικό που μόλις διαβάσατε προετοίμασε η συνάδελφος Τρούσα Διαμαντίνα, η οποία στη συνέχεια το παραχώρησε στον ιστότοπό μας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους υπόλοιπους συναδέλφους.
Την ευχαριστούμε από καρδιάς και της ευχόμαστε κάθε επιτυχία όχι μόνο στον επαγγελματικό στίβο αλλά και στην προσωπική της ζωή.
Για να μεταβείτε σε κάποιο άλλο Κεφάλαιο ή Κριτήριο της Ιστορίας Γ’ Γυμνασίου, επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο από τον παρακάτω πίνακα:
Η ομάδα του filologika.gr
Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την προετοιμασία για τις προαγωγικές εξετάσεις και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook