Κριτήριο Αξιολόγησης Ιστορία Γ’ Γυμνασίου Κεφάλαιο Πρώτο Απαντήσεις
Για να μεταφερθείτε σε κάποια άλλη ενότητα από την Ιστορία της Γ’ Γυμνασίου επιλέξτε την αντίστοιχη σελίδα από το παρακάτω μενού:
Κριτήριο Αξιολόγησης Ιστορία Γ’ Γυμνασίου Κεφάλαιο Πρώτο Απαντήσεις
Ομάδα Α΄
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Άσκηση 1
1→Ε
2→Α
3→ΣΤ
4→Β
5→Η
6→Ζ
7→Γ
8→Δ
Άσκηση 2
Α. Η απόρριψη κάθε αυθεντίας, η κριτική κάθε υφιστάμενης γνώσης, η αποδοχή της λογικής ως του μόνου ασφαλούς τρόπου ερμηνείας του κόσμου και η πεποίθηση ότι ο άνθρωπος μπορεί να προοδεύει διαρκώς ήταν θέσεις που συμμερίζονταν πολλοί Ευρωπαίοι διανοούμενοι
Β. Πρωτοεμφανίστηκε στην Αγγλία του τέλους του 17ου αιώνα, κορυφώθηκε στη Γαλλία του 18ου αιώνα και εξαπλώθηκε στην Ευρώπη και έξω απ’ αυτήν.
Γ. Οι εκπρόσωποί του ονομάστηκαν φιλόσοφοι ή διαφωτιστές. Κορυφαίοι ανάμεσά τους υπήρξαν οι Ρουσό, Βολτέρος, Ντιντερό, Μοντεσκιέ και Ντ’ Αλαμπέρ.
Δ. ▪ Οι άποικοι αντιδρούσαν εξαιτίας της οικονομικής εξάρτησης από την Αγγλία.
▪ Η Αγγλία όχι μόνο απαγόρευσε στους Αμερικανούς να εκμεταλλευτούν τον Καναδά και τη Φλόριντα, που μόλις είχε καταλάβει, αλλά και απαίτησε νέους φόρους από αυτούς, για να καλύψει ένα μέρος των πολεμικών δαπανών.
Άσκηση 3
▪ Ο Διαφωτισμός πρωτοεμφανίστηκε στην Αγγλία.
▪ Η θεωρία του Κοινωνικού Συμβολαίου διατυπώθηκε από τον Τζον Λοκ.
▪ Η εγκυκλοπαίδεια, ένα συλλογικό έργο 33 τόμων περιλαμβάνει τις ιδέες του Διαφωτισμού.
▪ Ο Ναπολέων Βοναπάρτης ανακηρύχθηκε Αυτοκράτορας το 1804-1815.
▪ Η Ιερή Συμμαχία ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 1815 από την Ρωσία, την Αυστρία και την Πρωσία.
Ομάδα Β΄
Άσκηση 4
Η κατάσταση των χωρικών τις παραμονές της Επανάστασης ήταν ιδιαίτερα δυσμενής. Όπως μπορούμε να δούμε, ένα πολύ μεγάλο μέρος των προϊόντων που παρήγαν ήταν αναγκασμένοι να τα αποδίδουν στους γαιοκτήμονες για τα φεουδαρχικά δικαιώματα που είχαν οι τελευταίοι, στο βασιλιά και στους φοροεισπράκτορες, οι οποίοι τους εκμεταλλεύονταν. Το ποσοστό που τελικά τους απέμενε ήταν πολύ μικρό, αν μάλιστα λάβουμε υπόψη μας την πτώση της παραγωγής εξαιτίας των καιρικών συνθηκών. Επιπλέον, η βιομηχανική ύφεση φαίνεται ότι τους επηρέαζε, καθώς ήταν δύσκολο να αναζητήσουν εργασία σε βιομηχανίες. Είναι λοιπόν φανερό ότι η οικονομική και κοινωνική κρίση επηρέασε όχι μόνο τους κατοίκους των πόλεων αλλά και τους χωρικούς, οι οποίοι ήταν αγανακτισμένοι.
Για να δείτε το Κριτήριο Αξιολόγησης στο οποίο αναφέρονται οι παραπάνω απαντήσεις επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
Κριτήριο Αξιολόγησης Ιστορία Γ’ Γυμνασίου Κεφάλαιο Πρώτο
Το υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικό υλικό που μόλις διαβάσατε προετοίμασε η συνάδελφος Τρούσα Διαμαντίνα, η οποία στη συνέχεια το παραχώρησε στον ιστότοπό μας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους υπόλοιπους συναδέλφους.
Την ευχαριστούμε από καρδιάς και της ευχόμαστε κάθε επιτυχία όχι μόνο στον επαγγελματικό στίβο αλλά και στην προσωπική της ζωή.
Για να μεταβείτε σε κάποιο άλλο Κεφάλαιο ή Κριτήριο της Ιστορίας Γ’ Γυμνασίου, επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο από τον παρακάτω πίνακα:
Η ομάδα του filologika.gr
Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την προετοιμασία για τις προαγωγικές εξετάσεις και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook