Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Παρακειμένου Αρχαία Α' Γυμνασίου

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Παρακειμένου Αρχαία Α’ Γυμνασίου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Παρακειμένου Αρχαία Α’ Γυμνασίου

Παρατηρήσεις

Στη σύγχρονη εποχή, καθώς η κοινωνία εξελίσσεται όλο και περισσότερο, η εκπαίδευση δεν μπορεί να μένει ανεπηρέαστη. Το παραδοσιακό μοντέλο της δασκαλοκεντρικής διδασκαλίας, στην οποία ο εκπαιδευτικός είχε το ρόλο της αυθεντίας, δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις πολλαπλές ανάγκες του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος. Παράλληλα, η τάξη αποτελείται από μαθητές με διαφορετικές ανάγκες, ενώ συνήθως οι μαθητές με κάποια μαθησιακή δυσκολία τίθενται στο περιθώριο και δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τον ρου της διδασκαλίας. Ακολουθούν, λοιπόν, ορισμένες προτάσεις διαφοροποιημένης διδασκαλίας για την Α΄ Γυμνασίου που ωφελούν τόσο τους μαθητές τυπικής ανάπτυξης όσο και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Πρόκειται για  δραστηριότητες που σχετίζονται με την παιγνιώδη και την ανακαλυπτική μάθηση, την επαγωγική μέθοδο, τη συνεργατική διδασκαλία και ενεργοποιούν αρκετούς τύπους νοημοσύνης (γλωσσικό, λογικομαθητικό, κιναισθητικό).

 

Στο παραπάνω πλαίσιο σας παρουσιάζουμε προτάσεις για διαφοροποιημένη διδασκαλία της κλίσης του παρακειμένου στα αρχαία ελληνικά.

 

Για να κατεβάσετε το αρχείο με τις προτάσεις διαφοροποιημένης διδασκαλίας επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Παρακειμένου Αρχαία Α’ Γυμνασίου

Τις προτάσεις διαφοροποιημένης διδασκαλίας προετοίμασε η συνάδελφος Αντιγόνη Παπαδοπούλου, η οποία στη συνέχεια τις παραχώρησε στον ιστότοπό μας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους υπόλοιπους συναδέλφους.

Την ευχαριστούμε από καρδιάς και της ευχόμαστε κάθε επιτυχία όχι μόνο στον επαγγελματικό στίβο αλλά και στην προσωπική της ζωή.

Η Ομάδα του filologika.gr


Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν τα Φιλολογικά μαθήματα ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook.