
Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Ειδίκευσης σε Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα ειδίκευσης στοχεύει στην ενίσχυση των θεωρητικών γνώσεων και πρακτικών αναφορικά με τα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας των τριών τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου, βασισμένο στις σύγχρονες γλωσσοπαιδαγωγικές απόψεις.
Με οδηγίες για την συνολική θεώρηση του αντικειμένου, τη σύσταση αναλυτικού προγράμματος, τη δημιουργία φύλλων εργασίας και την αξιολόγηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχεδίων μαθήματος καλύπτει το σύνολο των στόχων για την ενίσχυση της γλωσσικής και επικοινωνιακής ικανότητας των μαθητών μέσα από το συνδυασμό θεμάτων της καθημερινότητας.
Ακόμη, ενισχύεται η σχέση των μαθητών με τα αντίστοιχα είδη λογοτεχνικών κειμένων, τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στη διδακτική πράξη, τη δημιουργική γραφή, την παροχή επιπλέον υλικού για σφαιρική άποψη της εκάστοτε ενότητας και την ορθότερη παραγωγή λόγου και εξάσκηση συνδυαστικών δεξιοτήτων.
Με βάση τη συνεξέταση της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας, παρέχονται οι κατευθυντήριες γραμμές για τη διδασκαλία και την αξιολόγηση μέσα από δομημένες θεματικές ενότητες – κύκλους.
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
-
- Εισαγωγή στη Διδακτική Μεθοδολογία και τον Διδακτικό Σχεδιασμό
-
- Αναλυτικό πρόγραμμα – στοχοθεσία – σκοπός Ν. Γλώσσας και Λογοτεχνίας
-
- Διδακτική πορεία μαθήματος Ν. Γλώσσα
-
- Προσέγγιση των λογοτεχνικών κειμένων
-
- Εισαγωγή στη θεωρία της Λογοτεχνίας
-
- Κριτήρια επιλογής λογοτεχνικών κειμένων και Δημιουργική Γραφή
-
- Ενδεικτική κατανομή ύλης ανά τάξη
-
- Καλές Διδακτικές πρακτικές
-
- Υποδειγματικά Σχέδια Μαθήματος
-
- Μεθοδολογίας παραγωγής κειμένου Βήμα -Βήμα
-
- Συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας με υποδειγματικές ασκήσεις ανά ενότητα
-
- Η αξιολόγηση της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας σύμφωνα με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα
-
- Σύνδεση θεματικής ενότητας της Νεοελληνικής Γλώσσας και αντίστοιχου λογοτεχνικού κειμένου του σχολικού εγχειριδίου
-
- Σύνδεση θεματικής ενότητας της Νεοελληνικής Γλώσσας και άγνωστου λογοτεχνικού κειμένου
-
- Τύποι και μεθοδολογία δημιουργίας και επίλυσης ασκήσεων
-
- Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην συνεξέταση Γλώσσας και Λογοτεχνίας
-
- Αξιολόγηση του μαθητή και του εκπαιδευτικού
-
- Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
-
- Ενδεικτικές απαντήσεις και αξιολόγηση της συνεξέτασης της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας
-
- Υποδειγματική διδασκαλία Γλώσσας και Λογοτεχνίας
-
- Δημιουργία φύλλου αξιολόγησης συνεξέτασης Γλώσσας και Λογοτεχνίας
-
- Χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδακτική πράξη – Λογισμικά
- Μαθησιακές δυσκολίες, διαφοροποιημένη διδασκαλία, με πρακτικές εφαρμογές
ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Απευθύνεται σε:
• Φιλολόγους
• Φοιτητές αντίστοιχων τμημάτων
• Εργαζομένους στην Ιδιωτική εκπαίδευση (Φροντιστήρια, εκπαιδευτικούς ιδιαιτέρων μαθημάτων, Κολλεγίων, ΙΕΚ)
• Εργαζόμενους στη δημόσια εκπαίδευση
• Συνοδούς παράλληλης στήριξης
ΠΑΡΟΧΕΣ
Παρέχονται:
• Πιστοποιητικό επιμόρφωσης 350 ωρών (Κέντρο δια βίου μάθησης 2 «Εκπαιδευτική Ένωση»), μοριοδοτούμενο σε προκηρύξεις.
• Ψηφιακό και έντυπο υλικό για όλες τις ενότητες του προγράμματος
• Δυνατότητα εκπόνησης επιστημονικής εργασίας, υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτών
• Τεχνική υποστήριξη
• Συμβουλευτική σταδιοδρομίας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Διάρκεια Προγράμματος 350 ώρες
• 50 ώρες δια ζώσης, σε 10 συναντήσεις
• 300 μέσω της πλατφόρμας της «Εκπαιδευτικής Ένωσης»
ΚΟΣΤΟΣ
Το κόστος είναι 350 ευρώ και 300 ευρώ για φοιτητές, σπουδαστές, πολυτέκνους και ανέργους.
Για περισσότερες πληροφορίες επιλέξτε το σύνδεσμο: Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Ειδίκευσης
Η Ομάδα του filologika.gr
Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την εκπαίδευση ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook, και διαβάστε παρόμοια προτεινόμενα θέματα της επικαιρότητας ακριβώς από κάτω!
Η Ομάδα του filologika.gr
Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την εκπαίδευση ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook, και διαβάστε παρόμοια προτεινόμενα θέματα της επικαιρότητας ακριβώς από κάτω!