Διημερίδα «Τεχνολογίες αιχμής στην εκπαιδευτική πράξη» 2019

Διημερίδα: Τεχνολογίες αιχμής στην εκπαιδευτική πράξη

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΙΧΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ

ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΥΓΟΥΛΕΑ-ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ

Τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου για 10η συνεχή χρονιά, διοργανώνουν την ιδιαίτερα επιτυχημένη διημερίδα «Τεχνολογίες αιχμής στην εκπαιδευτική πράξη», η οποία φέτος θα λάβει χώρα στις 16 & 17 Μαρτίου 2019, στις εγκαταστάσεις των εκπαιδευτηρίων στο Περιστέρι (Ελευθερίου Βενιζέλου 112-114). Φέτος, η 10η επέτειος της διημερίδας, η οποία για μία ακόμη χρονιά διοργανώνεται ως Microsoft Showcase School Event, συνδυάζεται χρονικά με την 70η επέτειο από την ίδρυση του Σχολείου μας.

Οι θεματικές ενότητες ανά ημέρα και χρονική ζώνη είναι:

Σάββατο 16/3 – Χρονική Ζώνη 10:00-14:30: Κεντρικές ομιλίες κατά τις οποίες θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση για τις δύο παρουσιάσεις που θα γίνουν στα Αγγλικά.

  • Η τάξη του 2030
  • Where Learning meets the world
  • Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση
  • The mindset behind game-based Learning
  • Πως η τεχνολογία επηρεάζει τα επαγγέλματα του μέλλοντος

Κυριακή 17/3 – Χρονική Ζώνη 10.00-14.00: Εφαρμογές για φιλολόγους

  • 10:00-10:40 – Ταξίδι στον χρόνο με τη βοήθεια δημοφιλών βιντεοπαιχνιδιών. Το παράδειγμα της Ακρόπολης
  • 10:45-11:25 – Ο γύρος της Ακρόπολης σε 360 μοίρες – Μια διαδραστική ψηφιακή ξενάγηση
  • 11:30-12:10 – Επαυξημένη Ανάγνωση και Διδασκαλία της Λογοτεχνίας. Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «The Living Book»
  • 12:40-13:20 – iGuide Knossos: Από το παλάτι στο ταξίδι της Αριάδνης
  • 13:25-14:05 – Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των διαδραστικών χαρτών και χρονολογίων του Φωτόδεντρου στη διδασκαλία της Ιστορίας Γυμνασίου-Λυκείου

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στην εικόνα

  • Το αναλυτικό πρόγραμμα εργασιών μπορείτε να το δείτε εδώ. 

Στόχοι διημερίδας:

• Να δοθεί βήμα σε αξιόλογους εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές που προέρχονται είτε από το δημόσιο είτε από τον ιδιωτικό τομέα, προκειμένου να παρουσιάσουν μέρος της δουλειάς τους και να καταθέσουν τις προτάσεις τους με επιδιωκόμενο αποτέλεσμα τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.
• Να δοθεί η δυνατότητα στους επισκέπτες που θα παρακολουθήσουν τις εργασίες της διημερίδας να ενημερωθούν για τις δυνατότητες που τους παρέχουν οι Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών, να ανταλλάξουν ιδέες και πρακτικές αξιοποίησης των σύγχρονων εκπαιδευτικών εργαλείων και να ενσωματώσουν δημιουργικά τις τεχνολογίες στη διδακτική τους καθημερινότητα.

Απαραίτητη η εγγραφή στη διημερίδα:

  • Ηλεκτρονικά στη φόρμα δήλωσης συμμετοχής https://avgoulea.wufoo.com/forms/qhjsh8t1mpfirr/
  • Όσοι δε δηλώσουν εγκαίρως τη συμμετοχή τους, θα έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν κατά τη διάρκεια της διημερίδας στη γραμματεία του σχολείου

 

Για να δείτε το πρόγραμμα, τις οδηγίες πρόσβασης στον χώρο του σχολείου (βρίσκεται σε απόσταση 5 λεπτών με τα πόδια από το σταθμό «Περιστέρι» του Μετρό) καθώς και για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε το σύνδεσμο http://www.avgouleaschool.gr/index.php/νέα/2603-10η-διημερίδα-τεχνολογίες-αιχμής-στην-εκπαιδευτική-πράξη

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία και για οποιοδήποτε πρόβλημα αφορά την ηλεκτρονική δήλωση συμμετοχής, παρακαλείσθε να απευθύνεστε στη Γραμματεία Γυμνασίου-Λυκείου στο τηλέφωνο 211.500.2300 και ώρες 09.00-15.00 και 17.00-20.00.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία και για οποιοδήποτε πρόβλημα αφορά την ηλεκτρονική δήλωση συμμετοχής, παρακαλούμε απευθυνθείτε στη Γραμματεία Γυμνασίου-Λυκείου στο τηλέφωνο 211.500.2300 και ώρες 09.00-15.00 (κυρία Φρεσκάκη Ειρήνη) και 17.00-20.00 (κυρία Μιχελάκη Αντιγόνη).

Η Ομάδα του filologika.gr


Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την εκπαίδευση ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook, και διαβάστε παρόμοια προτεινόμενα θέματα της επικαιρότητας ακριβώς από κάτω!

 

Η Ομάδα του filologika.gr

Για περισσότερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν την εκπαίδευση ακολουθήστε μας στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook, και διαβάστε παρόμοια προτεινόμενα θέματα της επικαιρότητας ακριβώς από κάτω!

0
Would love your thoughts, please comment.x