Σεμινάριο Διδακτικής Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Πλήρης Έκδοση
Καλωσορίσατε στο σεμινάριο διδακτικής για τη νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία στο λύκειο!
Το παρόν σεμινάριο στοχεύει στην ενίσχυση και τη βελτίωση των διδακτικών προσεγγίσεων που αφορούν τη νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία στην εκπαιδευτική διαδικασία στο λύκειο.
Απευθύνεται σε:
- φιλολόγους που διδάσκουν το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας στη δημόσια ή ιδιωτική εκπαίδευση
- φιλολόγους που διδάσκουν το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας σε ιδιαίτερα μαθήματα
- φοιτητές Φιλολογικών σχολών
οι οποίοι επιθυμούν να ενημερωθούν για τη διδασκαλία τους μαθήματος προκειμένου να προετοιμάσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους μαθητές τους για τις πανελλήνιες εξετάσεις.
Οφέλη:
- Ενίσχυση Γνώσεων: Στόχος του σεμιναρίου είναι η εμβάθυνση στις γνώσεις των συμμετεχόντων σχετικά με τη νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, παρέχοντας τους την απαραίτητη επιστημονική βάση και τα εργαλεία που απαιτούνται για την αποτελεσματική διδασκαλία.
- Εφαρμογή Σύγχρονων Μεθόδων Διδασκαλίας: Μέσω πρακτικών εργασιών και παραδειγμάτων, το σεμινάριο στοχεύει στην εκμάθηση και την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας που ενισχύουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των μαθητών.
- Ανάπτυξη Δεξιοτήτων: Μέσω πρακτικών ασκήσεων και συζητήσεων, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν δεξιότητες που αφορούν την ανάλυση κειμένων, την κριτική σκέψη και τη δημιουργία διδακτικού υλικού.
- Ανταλλαγή Εμπειριών: Το σεμινάριο παρέχει μια πλατφόρμα για την ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών και βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των εκπαιδευτικών, ενισχύοντας έτσι την επαγγελματική τους ανάπτυξη.
Περιεχόμενο:
72 βίντεο με αναλυτική παρουσίαση όλων των στοιχείων που αφορούν τη διδασκαλία της γλώσσας και της λογοτεχνίας.
420 διαφάνειες διδακτικού υλικού
Αναλυτικά παραδείγματα για την κατανόηση της παρουσιαζόμενης θεωρίας
20 ώρες εκπαιδευτικού υλικού σε μορφή βίντεο
Διάγραμμα προγραμματισμού διδασκαλίας της ύλης ανά μήνα και μάθημα
Λίγα λόγια για τον εισηγητή
Ο κ. Μπικάκης Μιχάλης δραστηριοποιείται στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης τα τελευταία 20 χρόνια ασχολούμενος με την προετοιμασία υποψηφίων για τις πανελλαδικές εξετάσεις και την παραγωγή του αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικού.
Είναι απόφοιτος των τμημάτων Φιλολογίας και Φιλοσοφίας Παιδαγωγικών Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών στις κατευθύνσεις Κλασσικής Φιλολογίας και Παιδαγωγικής αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.
Έχει ασχοληθεί με τη συγγραφή εκπαιδευτικών βιβλίων για τα Αρχαία Ελληνικά, τα Λατινικά και τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία σε Γυμνάσιο και Λύκειο, ενώ συγγράμματά του έχουν περιληφθεί και στον Εύδοξο. Έχει συνεργαστεί με τις Εκδόσεις Λιβάνη, Πατάκη και Ζήτη.
Αρθρογραφεί σε εκπαιδευτικούς ιστότοπους ενώ έχει διατελέσει κριτής σε επιστημονικά συνέδρια για την Εκπαίδευση.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων από ελληνικά και ξένα Πανεπιστήμια σχετικά με την διδασκαλία, τις Νέες Τεχνολογίες και την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Ειδικεύεται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αντίστοιχη πιστοποίηση από το UCI (University of California Irvine).
Έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε δεκάδες σεμινάρια διδακτικής της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας ενώ διατηρεί έντονη δράση στα κοινωνικά δίκτυα σε θέματα που αφορούν τη διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων.
Τα τελευταία χρόνια δημιούργησε και είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία του εκπαιδευτικού ιστότοπου filologika.gr
Διάρκεια πρόσβασης
Η πρόσβασή σας στο course θα είναι διαθέσιμη για 60 ημέρες από την ημερομηνία της αγοράς. Σας ενθαρρύνουμε να αξιοποιήσετε αυτό το διάστημα για να ολοκληρώσετε την εκπαίδευσή σας με τον δικό σας ρυθμό.
Τρόπος πρόσβασης
Για τη διευκόλυνσή σας, η πρόσβαση στο σεμινάριό μας είναι δυνατή από οποιαδήποτε συσκευή, είτε χρησιμοποιείτε υπολογιστή, tablet, ή κινητό. Έτσι, μπορείτε να παρακολουθείτε το εκπαιδευτικό υλικό όποτε και όπου σας εξυπηρετεί καλύτερα.
Συνολικά, το παρόν σεμινάριο αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για την επαγγελματική ανάπτυξη και τη βελτίωση της διδακτικής πρακτικής των εκπαιδευτικών που ειδικεύονται στη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας στο λύκειο.
Στον κατάλογο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά το υλικό που περιλαμβάνεται στο σεμινάριό μας:
Ενότητες
Θέμα Α
Μαθήματα
Θέμα Β
Μαθήματα
- Θέμα Β: Διδακτικοί Στόχοι
- Θέμα Β: Κειμενικοί δείκτες
- Θέμα Β: Αποτελεσματικές Απαντήσεις
- Θέμα Β: Πολυτροπικότητα
- Θέμα Β: Συγκρίσεις Κειμένων
- Θέμα Β: Κειμενικοί Τύποι
- Θέμα Β: Κειμενικά Είδη
- Θέμα Β: Μορφές Πειθούς
- Θέμα Β: Τρόποι Πειθούς
- Θέμα Β: Τεκμήρια
- Θέμα Β: Επιχείρημα – Αξιολόγηση Επιχειρήματος
- Θέμα Β: Τίτλος
- Θέμα Β: Σημεία στίξης
- Θέμα Β: Τροπικότητα
- Θέμα Β: Ρηματικές εγκλίσεις
- Θέμα Β: Ρηματικοί χρόνοι
- Θέμα Β: Χρήση Ρηματικών -Ονοματικών Συνόλων
- Θέμα Β: Ευθύς – Πλάγιος λόγος
- Θέμα Β: Σύνδεση προτάσεων
- Θέμα Β: Έκταση λόγου
- Θέμα Β: Σχήματα λόγου
- Θέμα Β: Επιλογή Ρηματικών Προσώπων
- Θέμα Β: Λειτουργία ερωτήσεων στο λόγο
- Θέμα Β: Ύφος κειμένου – χωρίου
- Θέμα Β: Σύνταξη κειμένου
- Θέμα Β: Λειτουργία γλώσσας
- Θέμα Β: Δομή κειμένου
- Θέμα Β: Δομή παραγράφου
- Θέμα Β: Τρόποι ανάπτυξης παραγράφων
- Θέμα Β: Συνεκτικότητα παραγράφων
- Θέμα Β: Συνοχή παραγράφου
- Θέμα Β: ΦΕΚ
- Θέμα Β: Γενικές Επισημάνσεις
- Θέμα Β: Εισαγωγή
Θέμα Γ
Μαθήματα
Θέμα Δ
Μαθήματα
- Θέμα Δ: Διδακτικοί Στόχοι
- Θέμα Δ: Αξιολόγηση Παραγωγής Λόγου
- Θέμα Δ: Προγραμματισμός Διδασκαλίας
- Θέμα Δ: Ενδεικτική Προσέγγιση Παραγωγής Λόγου Πανελλήνιες 2023
- Θέμα Δ: Επίλογος – Επιστολή
- Θέμα Δ: Επίλογος – Ομιλία
- Θέμα Δ: Επίλογος – Άρθρο
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Μεταβατική Παράγραφος
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στους Τρόπους Αντιμετώπισης
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Θετικά Αποτελέσματα
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Αρνητικά Αποτελέσματα
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Αίτια
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Αρετές παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Ανάπτυξη παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Δομή παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Ενδεικτικές Προσεγγίσεις – Οργάνωση Επιχειρήματος
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Επιστολή
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Ομιλία
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Άρθρο
- Θέμα Δ: Σημεία Προσοχής
- Θέμα Δ: Προεργασία Απάντησης
- Θέμα Δ: ΦΕΚ
Ενότητες
- Θέμα Α: Διδακτικοί Στόχοι
- Θέμα Α: ΦΕΚ
- Θέμα Α: Κατανόηση Κειμένου
- Θέμα Α: Δομή Περίληψης
- Θέμα Α: Συνοπτική απόδοση μέρους κειμένου
- Θέμα Α: Συνοπτική απόδοση απόψεων συντάκτη
- Θέμα Α: Συνδυασμός περιληπτικής απόδοσης απόψεων συντάκτη σε μέρος κειμένου
- Θέμα Α: Αξιολόγηση περίληψης
- Θέμα Β: Εισαγωγή
- Θέμα Β: Διδακτικοί Στόχοι
- Θέμα Β: ΦΕΚ
- Θέμα Β: Γενικές Επισημάνσεις
- Θέμα Β: Συνοχή παραγράφου
- Θέμα Β: Συνεκτικότητα παραγράφων
- Θέμα Β: Τρόποι ανάπτυξης παραγράφων
- Θέμα Β: Δομή παραγράφου
- Θέμα Β: Δομή κειμένου
- Θέμα Β: Λειτουργία γλώσσας
- Θέμα Β: Σύνταξη κειμένου
- Θέμα Β: Ύφος κειμένου – χωρίου
- Θέμα Β: Λειτουργία ερωτήσεων στο λόγο
- Θέμα Β: Επιλογή Ρηματικών Προσώπων
- Θέμα Β: Σχήματα λόγου
- Θέμα Β: Έκταση λόγου
- Θέμα Β: Σύνδεση προτάσεων
- Θέμα Β: Ευθύς – Πλάγιος λόγος
- Θέμα Β: Χρήση Ρηματικών -Ονοματικών Συνόλων
- Θέμα Β: Ρηματικοί χρόνοι
- Θέμα Β: Ρηματικές εγκλίσεις
- Θέμα Β: Τροπικότητα
- Θέμα Β: Σημεία στίξης
- Θέμα Β: Κειμενικοί δείκτες
- Θέμα Β: Τίτλος
- Θέμα Β: Επιχείρημα – Αξιολόγηση Επιχειρήματος
- Θέμα Β: Τεκμήρια
- Θέμα Β: Τρόποι Πειθούς
- Θέμα Β: Μορφές Πειθούς
- Θέμα Β: Κειμενικά Είδη
- Θέμα Β: Κειμενικοί Τύποι
- Θέμα Β: Συγκρίσεις Κειμένων
- Θέμα Β: Πολυτροπικότητα
- Θέμα Β: Αποτελεσματικές Απαντήσεις
- Θέμα Γ: Διδακτικοί στόχοι
- Θέμα Γ: ΦΕΚ
- Θέμα Γ: Κειμενικοί Δείκτες – Διαφορές Θέματος & Ερωτήματος
- Θέμα Γ: Δομή Απάντησης – Σημεία Προσοχής
- Θέμα Γ: Εύρεση Βασικού Θέματος
- Θέμα Γ: Εύρεση Βασικού Ερωτήματος
- Θέμα Γ: Ερμηνεία Συναισθηματικής Κατάστασης
- Θέμα Γ: Αξιολόγηση Ερμηνευτικού Σχολίου
- Θέμα Δ: Διδακτικοί Στόχοι
- Θέμα Δ: ΦΕΚ
- Θέμα Δ: Σημεία Προσοχής
- Θέμα Δ: Προεργασία Απάντησης
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Άρθρο
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Ομιλία
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Επιστολή
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Ενδεικτικές Προσεγγίσεις – Οργάνωση Επιχειρήματος
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Δομή παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Ανάπτυξη παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Αρετές παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Αίτια
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Αρνητικά Αποτελέσματα
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Θετικά Αποτελέσματα
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στους Τρόπους Αντιμετώπισης
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Μεταβατική Παράγραφος
- Θέμα Δ: Επίλογος – Άρθρο
- Θέμα Δ: Επίλογος – Ομιλία
- Θέμα Δ: Επίλογος – Επιστολή
- Θέμα Δ: Ενδεικτική Προσέγγιση Παραγωγής Λόγου Πανελλήνιες 2023
- Θέμα Δ: Αξιολόγηση Παραγωγής Λόγου
- Θέμα Δ: Προγραμματισμός Διδασκαλίας