
Σεμινάριο Διδακτικής Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Θέμα Γ-Δ
Καλωσορίσατε στο σεμινάριο διδακτικής για τη νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία στο λύκειο!
Το παρόν σεμινάριο στοχεύει στην ενίσχυση και τη βελτίωση των διδακτικών προσεγγίσεων που αφορούν τη νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία και ειδικότερα τη συγγραφή του ερμηνευτικού σχολίου καθώς και την παραγωγή λόγου κάτω από ποικίλες επικοινωνιακές περιστάσεις.
Απευθύνεται:
- φιλολόγους που διδάσκουν το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας στη δημόσια ή ιδιωτική εκπαίδευση
- φιλολόγους που διδάσκουν το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας σε ιδιαίτερα μαθήματα
- φοιτητές Φιλολογικών σχολών
οι οποίοι επιθυμούν να ενημερωθούν για τη διδασκαλία τους μαθήματος προκειμένου να προετοιμάσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους μαθητές τους για τις πανελλήνιες εξετάσεις.
Οφέλη:
- Ενίσχυση Γνώσεων: Στόχος του σεμιναρίου είναι η εμβάθυνση στις γνώσεις των συμμετεχόντων σχετικά με τη νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, παρέχοντας τους την απαραίτητη επιστημονική βάση και τα εργαλεία που απαιτούνται για την αποτελεσματική διδασκαλία.
- Εφαρμογή Σύγχρονων Μεθόδων Διδασκαλίας: Μέσω πρακτικών εργασιών και παραδειγμάτων, το σεμινάριο στοχεύει στην εκμάθηση και την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας που ενισχύουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των μαθητών.
- Ανάπτυξη Δεξιοτήτων: Μέσω πρακτικών ασκήσεων και συζητήσεων, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν δεξιότητες που αφορούν την ανάλυση κειμένων, την κριτική σκέψη και τη δημιουργία διδακτικού υλικού.
- Ανταλλαγή Εμπειριών: Το σεμινάριο παρέχει μια πλατφόρμα για την ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών και βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των εκπαιδευτικών, ενισχύοντας έτσι την επαγγελματική τους ανάπτυξη.
Περιεχόμενο:
30 βίντεο με αναλυτική παρουσίαση όλων των στοιχείων που αφορούν την προσέγγιση του ερμηνευτικού σχολίου και την παραγωγή λόγου σε ποικίλα επικοινωνιακά περιβάλλοντα
184 διαφάνειες διδακτικού υλικού
Αναλυτικά παραδείγματα για την κατανόηση της παρουσιαζόμενης θεωρίας
8 ώρες εκπαιδευτικού υλικού σε μορφή βίντεο
Διάγραμμα προγραμματισμού διδασκαλίας της ύλης ανά μήνα και μάθημα
Λίγα λόγια για τον εισηγητή
Ο κ. Μπικάκης Μιχάλης δραστηριοποιείται στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης τα τελευταία 20 χρόνια ασχολούμενος με την προετοιμασία υποψηφίων για τις πανελλαδικές εξετάσεις και την παραγωγή του αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικού.
Είναι απόφοιτος των τμημάτων Φιλολογίας και Φιλοσοφίας Παιδαγωγικών Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών στις κατευθύνσεις Κλασσικής Φιλολογίας και Παιδαγωγικής αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.
Έχει ασχοληθεί με τη συγγραφή εκπαιδευτικών βιβλίων για τα Αρχαία Ελληνικά, τα Λατινικά και τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία σε Γυμνάσιο και Λύκειο, ενώ συγγράμματά του έχουν περιληφθεί και στον Εύδοξο. Έχει συνεργαστεί με τις Εκδόσεις Λιβάνη, Πατάκη και Ζήτη.
Αρθρογραφεί σε εκπαιδευτικούς ιστότοπους ενώ έχει διατελέσει κριτής σε επιστημονικά συνέδρια για την Εκπαίδευση.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων από ελληνικά και ξένα Πανεπιστήμια σχετικά με την διδασκαλία, τις Νέες Τεχνολογίες και την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Ειδικεύεται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αντίστοιχη πιστοποίηση από το UCI (University of California Irvine).
Έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε δεκάδες σεμινάρια διδακτικής της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας ενώ διατηρεί έντονη δράση στα κοινωνικά δίκτυα σε θέματα που αφορούν τη διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων
Τα τελευταία χρόνια δημιούργησε και είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία του εκπαιδευτικού ιστότοπου filologika.gr
Διάρκεια πρόσβασης
Η πρόσβασή σας στο course θα είναι διαθέσιμη για 60 ημέρες από την ημερομηνία της αγοράς. Σας ενθαρρύνουμε να αξιοποιήσετε αυτό το διάστημα για να ολοκληρώσετε την εκπαίδευσή σας με τον δικό σας ρυθμό.
Τρόπος πρόσβασης
Για τη διευκόλυνσή σας, η πρόσβαση στο σεμινάριό μας είναι δυνατή από οποιαδήποτε συσκευή, είτε χρησιμοποιείτε υπολογιστή, tablet, ή κινητό. Έτσι, μπορείτε να παρακολουθείτε το εκπαιδευτικό υλικό όποτε και όπου σας εξυπηρετεί καλύτερα.
Συνολικά, το παρόν σεμινάριο αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για την επαγγελματική ανάπτυξη και τη βελτίωση της διδακτικής πρακτικής των εκπαιδευτικών που ειδικεύονται στη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας στο λύκειο.
Στον κατάλογο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά το υλικό που περιλαμβάνεται στο σεμινάριό μας:
Ενότητες
Θέμα Δ
Μαθήματα
- Θέμα Δ: Διδακτικοί Στόχοι
- Θέμα Δ: Αξιολόγηση Παραγωγής Λόγου
- Θέμα Δ: Προγραμματισμός Διδασκαλίας
- Θέμα Δ: Ενδεικτική Προσέγγιση Παραγωγής Λόγου Πανελλήνιες 2023
- Θέμα Δ: Επίλογος – Επιστολή
- Θέμα Δ: Επίλογος – Ομιλία
- Θέμα Δ: Επίλογος – Άρθρο
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Μεταβατική Παράγραφος
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στους Τρόπους Αντιμετώπισης
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Θετικά Αποτελέσματα
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Αρνητικά Αποτελέσματα
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Αίτια
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Αρετές παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Ανάπτυξη παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Δομή παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Ενδεικτικές Προσεγγίσεις – Οργάνωση Επιχειρήματος
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Επιστολή
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Ομιλία
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Άρθρο
- Θέμα Δ: Σημεία Προσοχής
- Θέμα Δ: Προεργασία Απάντησης
- Θέμα Δ: ΦΕΚ
Θέμα Γ
Μαθήματα
Ενότητες
- Θέμα Γ: Διδακτικοί στόχοι
- Θέμα Γ: ΦΕΚ
- Θέμα Γ: Κειμενικοί Δείκτες – Διαφορές Θέματος & Ερωτήματος
- Θέμα Γ: Δομή Απάντησης – Σημεία Προσοχής
- Θέμα Γ: Εύρεση Βασικού Θέματος
- Θέμα Γ: Εύρεση Βασικού Ερωτήματος
- Θέμα Γ: Ερμηνεία Συναισθηματικής Κατάστασης
- Θέμα Γ: Αξιολόγηση Ερμηνευτικού Σχολίου
- Θέμα Δ: Διδακτικοί Στόχοι
- Θέμα Δ: ΦΕΚ
- Θέμα Δ: Σημεία Προσοχής
- Θέμα Δ: Προεργασία Απάντησης
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Άρθρο
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Ομιλία
- Θέμα Δ: Πρόλογος – Επιστολή
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Ενδεικτικές Προσεγγίσεις – Οργάνωση Επιχειρήματος
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Δομή παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Ανάπτυξη παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Αρετές παραγράφου
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Αίτια
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Αρνητικά Αποτελέσματα
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στα Θετικά Αποτελέσματα
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Βασικές Κατευθύνσεις Σκέψης στους Τρόπους Αντιμετώπισης
- Θέμα Δ: Κύριο Μέρος- Μεταβατική Παράγραφος
- Θέμα Δ: Επίλογος – Άρθρο
- Θέμα Δ: Επίλογος – Ομιλία
- Θέμα Δ: Επίλογος – Επιστολή
- Θέμα Δ: Ενδεικτική Προσέγγιση Παραγωγής Λόγου Πανελλήνιες 2023
- Θέμα Δ: Αξιολόγηση Παραγωγής Λόγου
- Θέμα Δ: Προγραμματισμός Διδασκαλίας