
Σεμινάριο Διδακτικής Λατινικών Β & Γ Λυκείου
Καλωσορίσατε στο σεμινάριο διδακτικής Λατινικών για τη Β και Γ Λυκείου!
Η διδασκαλία των Λατινικών στη Β’ και Γ’ Λυκείου απαιτεί εξειδικευμένη προσέγγιση και κατανόηση των αναγκών των μαθητών που προετοιμάζονται για τις ενδοσχολικές και πανελλήνιες εξετάσεις. Το σεμινάριό μας είναι ειδικά σχεδιασμένο για να βοηθήσει έμπρακτα και αποτελεσματικά όσους/ες ασχολούνται με τη διδασκαλία του μαθήματος.
Απευθύνεται σε:
- φιλολόγους που διδάσκουν το μάθημα των λατινικών στη δημόσια ή ιδιωτική εκπαίδευση
- φιλολόγους που διδάσκουν το μάθημα των λατινικών σε ιδιαίτερα μαθήματα
- φοιτητές Φιλολογικών σχολών
οι οποίοι επιθυμούν να ενημερωθούν για τη διδασκαλία τους μαθήματος προκειμένου να προετοιμάσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους μαθητές τους για τις ενδοσχολικές και πανελλήνιες εξετάσεις.
Οφέλη:
- Εξειδικευμένη διδακτική μεθοδολογία: Θα μάθετε όλες τις απαραίτητες προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της λατινικής γραμματικής, συντακτικού και λεξιλογίου, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των μαθητών της Β’ και Γ’ Λυκείου.
- Ανάλυση των εξεταστικών απαιτήσεων: Θα εξοικειωθείτε με τις απαιτήσεις των Πανελληνίων Εξετάσεων και θα αποκτήσετε γνώσεις για τη στοχευμένη προετοιμασία των μαθητών με βάση τα πρότυπα των εξετάσεων.
- Πρακτικές εφαρμογές και παραδείγματα: Μέσα από παραδείγματα και ασκήσεις, θα έλθετε σε επαφή με πρακτικές εφαρμογές που θα ενισχύσουν την ικανότητα των μαθητών σας να προσεγγίζουν με επιτυχία τα εξεταστικά δοκίμια σε ενδοσχολικό και πανελλήνιο επίπεδο.
- Υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό: Θα έχετε πρόσβαση σε πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο θα σας διευκολύνει στην προετοιμασία των μαθητών σας.
Περιεχόμενο:
17 βίντεο με αναλυτική παρουσίαση όλων των στοιχείων που αφορούν τη διδασκαλία του μαθήματος στη Β και Γ Λυκείου.
82 διαφάνειες διδακτικού υλικού
Αναλυτικά παραδείγματα για την κατανόηση της παρουσιαζόμενης θεωρίας
5,5 ώρες εκπαιδευτικού υλικού σε μορφή βίντεο
Διάγραμμα προγραμματισμού διδασκαλίας της ύλης ανά μήνα και μάθημα
Επιπρόσθετο υλικό για την καλύτερη διδασκαλία του μαθήματος στη Β και Γ Λυκείου
Λίγα λόγια για τον εισηγητή
Ο κ. Μπικάκης Μιχάλης δραστηριοποιείται στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης τα τελευταία 20 χρόνια ασχολούμενος με την προετοιμασία υποψηφίων για τις πανελλαδικές εξετάσεις και την παραγωγή του αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικού.
Είναι απόφοιτος των τμημάτων Φιλολογίας και Φιλοσοφίας Παιδαγωγικών Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών στις κατευθύνσεις Κλασσικής Φιλολογίας και Παιδαγωγικής αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.
Έχει ασχοληθεί με τη συγγραφή εκπαιδευτικών βιβλίων για τα Αρχαία Ελληνικά, τα Λατινικά και τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία σε Γυμνάσιο και Λύκειο, ενώ συγγράμματά του έχουν περιληφθεί και στον Εύδοξο. Έχει συνεργαστεί με τις Εκδόσεις Λιβάνη, Πατάκη και Ζήτη.
Αρθρογραφεί σε εκπαιδευτικούς ιστότοπους ενώ έχει διατελέσει κριτής σε επιστημονικά συνέδρια για την Εκπαίδευση.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων από ελληνικά και ξένα Πανεπιστήμια σχετικά με την διδασκαλία, τις Νέες Τεχνολογίες και την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Ειδικεύεται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αντίστοιχη πιστοποίηση από το UCI (University of California Irvine).
Διατηρεί έντονη δράση στα κοινωνικά δίκτυα σε θέματα που αφορούν τη διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων.
Τα τελευταία χρόνια δημιούργησε και είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία του εκπαιδευτικού ιστότοπου filologika.gr
Διάρκεια πρόσβασης
Η πρόσβασή σας στο course θα είναι διαθέσιμη για 60 ημέρες από την ημερομηνία της αγοράς. Σας ενθαρρύνουμε να αξιοποιήσετε αυτό το διάστημα για να ολοκληρώσετε την εκπαίδευσή σας με τον δικό σας ρυθμό.
Τρόπος πρόσβασης
Για τη διευκόλυνσή σας, η πρόσβαση στο σεμινάριό μας είναι δυνατή από οποιαδήποτε συσκευή, είτε χρησιμοποιείτε υπολογιστή, tablet, ή κινητό. Έτσι, μπορείτε να παρακολουθείτε το εκπαιδευτικό υλικό όποτε και όπου σας εξυπηρετεί καλύτερα.
Συνολικά, το παρόν σεμινάριο αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για την επαγγελματική ανάπτυξη και τη βελτίωση της διδακτικής πρακτικής των εκπαιδευτικών που ειδικεύονται στη διδασκαλία των λατινικών στη Β και Γ Λυκείου.
Σε συνεργασία με το e-philologist.gr
Στον κατάλογο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά το υλικό που περιλαμβάνεται στο σεμινάριό μας:
Ενότητες
1. Προγραμματισμός Διδασκαλίας Ενοτήτων - Λατινικά
Μαθήματα
Other Lessons
2.1. Προσέγγιση Πρώτων Ενοτήτων Β’ Λυκείου
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις πώς μπορείς να επεξεργαστείς με τους μαθητές/τριες σου τις πρώτες ενότητες της ύλης στη Β’ Λυκείου
2.2. Εισαγωγικό Μάθημα Γ’ Λυκείου
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις πώς μπορείς να μεταβείς ομαλά από την ύλη της Β’ Λυκείου στο πρώτο μάθημα της Γ’ Λυκείου
3.1. Διδασκαλία Μετάφρασης
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τον τρόπο εξέτασης της μετάφρασης στη Β’ & στη Γ’ Λυκείου με βάση το ΦΕΚ (00:23 – 01:48) και τον τρόπο διδασκαλίας της μετάφρασης (01:49 – 09:13)
3.2. Διδασκαλία Εισαγωγής
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τον τρόπο εξέτασης της εισαγωγής στη Β’ και στη Γ’ Λυκείου με βάση το ΦΕΚ (01:17 – 02:19), την ύλη και την οργάνωση της διδασκαλίας της εισαγωγής (02:20 – 04:51), παραδείγματα ερωτήσεων εισαγωγής κλειστού τύπου (04:52 – 12:33) και
παραδείγματα ερωτήσεων εισαγωγής ανοικτού τύπου (12:34 – 14:17)
3.3. Εισαγωγικά Σημειώματα Κειμένων
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις πώς να αξιοποιείς τα εισαγωγικά σημειώματα των ενοτήτων του σχολικού βιβλίου
4.1. Λεξιλογικές Ασκήσεις
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τον τρόπο εξέτασης του λεξιλογίου στη Β’ και στη Γ’ Λυκείου με βάση το ΦΕΚ (00:47 – 02:01), παραδείγματα λεξιλογικών ασκήσεων ετυμολογικής συσχέτισης (02:02 – 08:00) και παραδείγματα λεξιλογικών ασκήσεων χρήσης στερεοτυπικής λατινικής φράσης (08:01 – 11:41)
5.1. Γραμματική: ΦΕΚ & Τράπεζα Θεμάτων
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τον τρόπο εξέτασης της γραμματικής στη Β’ και στη Γ’ Λυκείου με βάση το ΦΕΚ (01:11 – 02:31) και
πληροφορίες σχετικά με τη γραμματική όπως ορίζονται από την Τράπεζα Θεμάτων για τη Β’ και τη Γ’ Λυκείου (02:32 – 06:33)
5.2. Διδασκαλία Γραμματικής Β’ Λυκείου
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τη διδακτέα ύλη της γραμματικής Β’ Λυκείου (00:05 – 08:13) και τον τρόπο οργάνωσης της διδασκαλίας της γραμματικής στη Β’ Λυκείου ανά ενότητα (08:14 – 31:24)
5.3. Διδασκαλία Γραμματικής Γ’ Λυκείου
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τη διδακτέα ύλη της γραμματικής Γ’ Λυκείου (00:05 – 02:40) και τον τρόπο οργάνωσης της διδασκαλίας της γραμματικής στη Γ’ Λυκείου ανά ενότητα (02:41 – 20:26)
5.4. Ασκήσεις Γραμματικής
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις παραδείγματα ασκήσεων ανάκλησης για τα γραμματικά φαινόμενα (00:44 – 03:57) και παραδείγματα ασκήσεων αναγνώρισης για τα γραμματικά φαινόμενα (03:58 – 07:57)
6.1. Συντακτικό: ΦΕΚ & Τράπεζα Θεμάτων
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τον τρόπο εξέτασης του συντακτικού στη Β’ και στη Γ’ Λυκείου με βάση το ΦΕΚ (00:15 – 01:34) και πληροφορίες σχετικά με το συντακτικό όπως ορίζονται από την Τράπεζα Θεμάτων για τη Β’ και τη Γ’ Λυκείου (01:35 – 03:57)
6.2. Διδασκαλία Συντακτικού Β’ Λυκείου
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τη διδακτέα ύλη συντακτικού για τη Β’ Λυκείου (00:05 – 03:12) και τον τρόπο οργάνωσης της διδασκαλίας του συντακτικού στη Β’ Λυκείου ανά ενότητα (03:13 – 18:17)
6.3. Διδασκαλία Συντακτικού Γ’ Λυκείου
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τη διδακτέα ύλη συντακτικού για τη Γ’ Λυκείου (00:06 – 04:56) και τον τρόπο οργάνωσης της διδασκαλίας του συντακτικού στη Γ’ Λυκείου ανά ενότητα (04:57 – 33:37)
6.4. Ασκήσεις Συντακτικού
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις: παραδείγματα ασκήσεων ανάκλησης για τα συντακτικά φαινόμενα (00:21 – 03:01), παραδείγματα ασκήσεων αναγνώρισης για τα συντακτικά φαινόμενα (03:02 – 05:44) και παραδείγματα ασκήσεων μετασχηματισμού για τα συντακτικά φαινόμενα (05:45 – 07:59)
6.5. Κατάλογος Πιθανών Μετατροπών
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις τις πιθανές μετατροπές/ μετασχηματισμούς που μπορούν να ζητηθούν ως άσκηση συντακτικού και χρήσιμες συμβουλές για την επίλυση των ασκήσεων μετατροπών/ μετασχηματισμού
6.6. Πλάγιος Λόγος
Σε αυτό το βίντεο θα μάθεις πώς πραγματοποιείται η μετατροπή του ευθύ λόγου σε πλάγιο λόγο (00:24 – 02:06 ), πληροφορίες για τη μετατροπή της οριστικής παρατατικού σε απαρέμφατο (02:07 – 18:52), πληροφορίες για τις μετατροπές των αντωνυμιών και των επιρρημάτων κατά τον πλάγιο λόγο (18:53 – 21:26) και πώς πραγματοποιείται η μετατροπή του πλάγιου λόγου σε ευθύ λόγο (21:27 – 29:45)
7.1. Επιπρόσθετο Υλικό
Σε αυτή τη σελίδα περιλαμβάνεται επιπρόσθετο υλικό για την καλύτερη διδασκαλία του μαθήματος των λατινικών στη Β και Γ Λυκείου
Ενότητες
- 1.1. Προγραμματισμός Διδασκαλίας Ενοτήτων Β’ Λυκείου
- 1.2. Προγραμματισμός Διδασκαλίας Ενοτήτων Γ’ Λυκείου
- 2.1. Προσέγγιση Πρώτων Ενοτήτων Β’ Λυκείου
- 2.2. Εισαγωγικό Μάθημα Γ’ Λυκείου
- 3.1. Διδασκαλία Μετάφρασης
- 3.2. Διδασκαλία Εισαγωγής
- 3.3. Εισαγωγικά Σημειώματα Κειμένων
- 4.1. Λεξιλογικές Ασκήσεις
- 5.1. Γραμματική: ΦΕΚ & Τράπεζα Θεμάτων
- 5.1. Γραμματική: ΦΕΚ & Τράπεζα Θεμάτων
- 5.2. Διδασκαλία Γραμματικής Β’ Λυκείου
- 5.3. Διδασκαλία Γραμματικής Γ’ Λυκείου
- 5.4. Ασκήσεις Γραμματικής
- 6.1. Συντακτικό: ΦΕΚ & Τράπεζα Θεμάτων
- 6.2. Διδασκαλία Συντακτικού Β’ Λυκείου
- 6.3. Διδασκαλία Συντακτικού Γ’ Λυκείου
- 6.4. Ασκήσεις Συντακτικού
- 6.5. Κατάλογος Πιθανών Μετατροπών
- 6.6. Πλάγιος Λόγος
- 7.1. Επιπρόσθετο Υλικό